Gator eWallet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

teasky

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2002
WIE WEET WAT DIE GATOR eWALLET IS? En wat voor n gevolgen die kan hebben, want sinds gisteravond gaf die de melding dat ik die GATOR eWALLET moest re-installen ... en dat heb ik geprobeerd via download.com en dan Gator, mislukte de setup !!! En daarna is mijn computer heel raar gaan doen! Nadat ik de pc opnieuw had opgestart gaf die maar 7 pictgrammen op 't bureaublad aan en de meeste programma's deden het niet meer !! Wat is er precies gebeurd met mijn COMPUTER? Wie kan mij helpen???

Gator zit inderdaad vol met Spy- en Adware. Installeer ff spybot en laat deze je computer volledig scannen.

Aan te raden is het programma Spybot, omdat hier nog altijd update's voor komen. Vroeger werd Ad-ware veel gebruikt, maar de service/updates zijn niet recent genoeg meer, om alles nog te kunnen vinden.

Maar als ik nou niet het i-net opkom ofzo, want ik ben nu nl. op kantoor ... moet dat geen probleem zijn, het i-net opkomen?? of moet ik gwn naar die http://beam.to/spybotsd ???

Geplaatst door teasky
Maar als ik nou niet het i-net opkom ofzo, want ik ben nu nl. op kantoor ... moet dat geen probleem zijn, het i-net opkomen?? of moet ik gwn naar die http://beam.to/spybotsd ???

Als je het updaten bedoelt:
In principe niet. Zolang je het programma regelmatig update, is er nix aan de hand.

Voor de rest begrijp ik niet echt wat je bedoelt. Kan je iets preciezer zijn?

Nou Muur, de computer doet nu heel raar, heel veel programma's werken niet ... en ik internet via de kabel, en toen die raar begon te doen, wilde ik gister het i-net op en toen kwam die opeens met die Wizard, je weet wel dan moet je aangeven of je via de telefoon het i-net op wil of via een Lan verbinding en dat hoort toch niet, als je normaal op de kabel zit !!! Daarom vroeg ik net of dat geen probleem is als ik strax naar die spybot wil gaan .. ik hoop dat je nu wel verder kan helpen .. !!
Alvast bedankt

Ow bedoel je dat.

Zolang je nog op i-net kan komen, download je gewoon Spybot en installeer je deze. Eerst op de Online tab alle updates downloaden en installeren en dan begin je pas met scannen.

Wil je alleen laten scannen op spyware, dialers, Browser hijackers en andere ongein, ga dan naar het Settings (Instellingen) tabblad > File Sets, en vink 'System Internals' en 'Tracks' uit.

Probeer in de veilige modus op te starten, MET netwerkondersteuning. Dan kun je via het Internet toch spybot downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan