Ga naar outlook express. Klik op Extra-accounts-email. Klik op je account en verwijder hem.
Zorg ervoor dat je de pop3, de smtp, je gebruikers naam en je wachtwoord en je email adres bij de hand hebt. Die heb je als het goed is van je internet provider gehad.
Klik nu op toevoegen-email. Je krijgt dan de wizzard. Vul jou gegevens in die hierboven staan en klik continu op volgende totdat je een nieuwe account hebt gemaakt. Sluit alles en restart je computer en kijk dan of het opgelost
Zo niet, en je hebt Norton antivirus, lees dit dan:
Norton AntiVirus is geïnstalleerd en E-mailscanning is ingeschakeld. Als u probeert e-mail te versturen ziet u het bericht "Norton AntiVirus kon uw e-mailbericht niet versturen omdat de verbinding met uw e-mailserver verbroken werd.
Deze foutmelding kan voorkomen als uw e-mailprogramma geconfigureerd is om automatisch de verbinding te verbreken na het sturen en ontvangen van e-mail. Norton AntiVirus onderschept en scant de berichten voordat deze naar uw internetaanbieder gestuurd worden als het uitgaande mail scant.
Schakel de optie uit in uw e-mailprogramma om dit probleem te verhelpen. Raadpleeg de documentatie van uw e-mailprogramma voor instructies.
Als workaround kunt u de optie "Beschermen tegen timeouts bij het scannen van e-mail" in de opties van NAV uitschakelen om te kijken of dit het probleem verhelpt. U kunt ook uitgaande e-mail scannen uitschakelen in NAV E-mailscanning als de oplossing hierboven niet werkt.
De optie "Beschermen tegen timeouts bij het scannen van e-mail" uitschakelen:
Start Norton AntiVirus 2002.
Klik op Opties.
Klik op E-mail.
Schakel de optie "Beschermen tegen timeouts bij e-mailscanning" uit.
Klik op OK.
Uitgaande e-mail scannen uitschakelen in Norton AntiVirus:
Start Norton AntiVirus 2002.
Klik op Opties.
Klik op E-mail.
Schakel de optie Uitgaande e-mail scannen uit.
OPMERKING: Norton AntiVirus scant nu geen uitgaande berichten meer op virussen.