Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb dus aangemaakt xxxxxxxx@angelavan...nl
instellingen thunderbird, oke. Mail komt aan via andere emailadressen, maar de dummymail vanuit WP Woocommerce komt niet aan.
Dan raad ik aan om de WordPress SMTP plugin te gebruiken. Blijkbaar blokkeert je provider de standaard mail()-functie, of hebben ze andere restricties.
het rare is dat het altijd gewerkt heeft, met zelfs een ander email in administratie email bij instellingen en algemeen.
Ik vind het raar. Ik zal eens kijken hoe die plugin werkt, ik hou je op de hoogte.
Er ging iets mis tijdens het verzenden van de test e-mail.
Via de plugin
WP Mail SMTP
Niet mogelijk het SMTP account te verifiëren.
Dit betekent dat het mogelijk was verbinding te maken met de SMTP host, maar niet om verder te gaan, gebruikmakend van het e-mailadres/wachtwoord in de instellingen.
Deze fout wordt meestal teruggemeld als het e-mailadres of wachtwoord niet juist zijn of niet zijn zoals de SMTP host verwacht.
Aanbevolen vervolgstappen:
Controleer grondig de SMTP instellingen, inclusief host adres, e-mailadres en wachtwoord. Als je het wachtwoord onlangs opnieuw hebt ingesteld, moet je de instellingen bijwerken.
Neem contact op met de SMTP host om ervan verzekerd te zijn dat je de juiste instellingen voor gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt.
Verifieer bij je SMTP host dat je account de rechten heeft om e-mails te verzenden d.m.v. externe verbindingen.
Bezoek onze documentatie voor meer tips over hoe je deze fout kunt oplossen
oké, eindelijk gelukt. Ik vond het raar dat als ik wat opgeslagen had in de plug-in, dat ik dan een melding kreeg dat ik niet naar een andere pagina kon, omdat ik nog niet had opgeslagen.
Dat ging elke keer zo.
Uiteindelijk is het nu gelukt, vraag me niet hoe.
Test HTML e-mail is succesvol verzonden! Controleer je inbox om er zeker van te zijn dat het wordt geleverd.
in mijn mmailbox:
Congrats, test email was sent successfully!
Thank you for using Easy WP SMTP. We're on a mission to make sure your emails actually get delivered.
nu nog kijken of de mail vanuit Wp Woocommerce wordt afgeleverd, anders was het allemaal weer voor niets.
Bericht automatisch samengevoegd:
Komt GEEN mail binnen vanaf WP Woocommerce naar het emailadres.
Stuur ik een testmail naar mijn kpn emailadres, dan komt deze wel aan, maar in de spam.
Schiet mij maar in een mandje. Ik houd er even mee op. Ben ook uitgewerkt op de centrale dierenambu, dus ik ga tv kijken.
Hopelijk wel. De e-mails via SMTP versturen is altijd nog het betrouwbaarste omdat je bij wijze van spreke direct een e-mail aan het postkantoor aflevert, en zelf de hele weg afwandelt.
Als je via 'PHP of de webserver' mailt overhandig je de brief aan de loopjongen, waarbij je niet weet wat hij ermee doet. Stel dat hij de brief kwijtraakt, dan weet je niet waar die gebleven is.