Geen email voor nieuwe bestelling

je bedoelt het administratie email bij instellingen en algemeen?
Nee, daar staat een ander emailadres

Zorg dat ze gelijk zijn.

Dus, stel dat je site www.acme.com is, dan moet je in WordPress ook het e-mailadres @acme.com gebruiken.

Helaas, werkt niet. Mail komt niet aan.

heb dus aangemaakt xxxxxxxx@angelavan...nl
instellingen thunderbird, oke. Mail komt aan via andere emailadressen, maar de dummymail vanuit WP Woocommerce komt niet aan.

Dan raad ik aan om de WordPress SMTP plugin te gebruiken. Blijkbaar blokkeert je provider de standaard mail()-functie, of hebben ze andere restricties.

het rare is dat het altijd gewerkt heeft, met zelfs een ander email in administratie email bij instellingen en algemeen.
Ik vind het raar. Ik zal eens kijken hoe die plugin werkt, ik hou je op de hoogte.

Ook hostings kunnen de boel aanscherpen.

Er ging iets mis tijdens het verzenden van de test e-mail.

Via de plugin

WP Mail SMTP​

Niet mogelijk het SMTP account te verifiëren.

Dit betekent dat het mogelijk was verbinding te maken met de SMTP host, maar niet om verder te gaan, gebruikmakend van het e-mailadres/wachtwoord in de instellingen.

Deze fout wordt meestal teruggemeld als het e-mailadres of wachtwoord niet juist zijn of niet zijn zoals de SMTP host verwacht.

Aanbevolen vervolgstappen:​

1. Controleer grondig de SMTP instellingen, inclusief host adres, e-mailadres en wachtwoord. Als je het wachtwoord onlangs opnieuw hebt ingesteld, moet je de instellingen bijwerken.
  2. Neem contact op met de SMTP host om ervan verzekerd te zijn dat je de juiste instellingen voor gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt.
  3. Verifieer bij je SMTP host dat je account de rechten heeft om e-mails te verzenden d.m.v. externe verbindingen.
  4. Bezoek onze documentatie voor meer tips over hoe je deze fout kunt oplossen

Okee! Tijd voor de juiste instellingen.

Terug
Bovenaan Onderaan