Hoi Webster en Paul,
Even wat reacties..
Normaal zou dit voldoende moeten zijn. Ik heb dit nog wel meegemaakt met Linksys software. Op een bepaald moment (God weet waarom) wil de software dan koste wat kost de draadloze verbinding beheren.
Als dit zo is dan moeten we inderdaad verder gaan met de bijbehorende software wat op zich ook niet zo erg is.
Om helemaal zeker te zijn zou de software het best worden verwijderd
Ja, en dan alleen de driver installeren...heb al op de site gekeken en er zijn denk ik geen nieuwere gemaakt dan deze :
http://www.smc.com/files/AG/DR_smc2862wg_DRUT.zip
Paul kun jij dit even downloaden en dan uitpakken en in een aparte map even wegzetten...dan kom ik daar later nog even op terug hoe te installeren.
Als er tussen zijn PC en z'n router een betonnen muurtje zit, heb je al problemen
Paul, kun jij even zeggen of er inderdaad belemmeringen zijn tussen de router en de SMC-adaptor ?
We kunnen nu 2 dingen doen:
( Maar eerst alle software van SMC verwijderen en de computer opnieuw opstarten met de SMC-stick eruit )
1. de gedownloade driver op de juiste wijze installeren ZONDER bijbehorend
programmaatje en alsnog de WZC van XP proberen te laten werken.
2. Indien dit niet lukt toch het bijbehorend programmaatje weer installeren en zien of we
langs die weg verbinding kunnen maken.
Mocht dit alles niet lukken kunnen we nog verder testen met de stick van de buurman.
Wat denk je Webster ?....alles ok zo of heb je nog aanvullingen of iets
ED
P.S. : Dit bericht is gemaakt nog voor Paul zijn laatste bericht dus er is geen bewuste link tussen deze 2.
maar blijkbaar sluit het e.e.a. toch al op elkaar aan..