Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar @Sponz ik weet niet of het daadwerkelijk een verbetering brengt maar ik zou het iig proberen. Zoals ik al zei, ik heb niets dan slechte ervaringen met ndisw.
Dit is voor de Wlan tot stand te laten komen
als je zegt dat er geen driver (oftewel kernelmodule) voor je wlankaartje is moet je werken via NDISWRAPPER
je gaat via het menu naar system>administration>synaptic packet manager
Sponz, ik begrijp er geen hout van waarom je een NDis-wrapper aanbeveelt.
Pas veel verder in deze thread werd bekend dat de Atheros kaart een AR242x chipset heeft, waardoor je moet concluderen dat er een inderdaad een madwifi-driver nodig is en beslist geen Ndis-wrapper (Ndis-wrapper software is jaren gelden bedacht voor chipsets van Broadcom en Intel die het vertikten om de specs van hun chips vrij tegeven).
Luister in het vervolg dus goed naar Dropl.![]()
Als Ndiswrapper nu goed marcheerd bij mij wrm zou ik het dan niet aanbevelen?
Slaagt ook niet op veel wat jij daar zegt he, ik zit nu met madwifi te KNOEIEN.
En waar zit die Dropl??
http://madwifi.org/wiki/UserDocs/FirstTimeHowTo
ik ben met deze tutorial aan het PROBEREN dat werkende te krijgen maar het blijkt niet te lukken, (ik heb ndiswrapper verwijderd), ik volg het echt nauwgezet
(systeemspecs in mijn handtekening)
Als het werkt is het toch goed ......
..........maar eens NDIS goed draait heb IK daar geen problemen mee, bij MIJ werkt dat goed.
Er vroeg iemand om hulp en ik heb die geboden met een manier die voor MIJ ook werkt, niets fout aan denk ik.
Maar hoe madwifi juist werkt weet ik ook nietHardstikke fout.
Met alle respekt: Als je weet DAT het werkt, maar niet WAAROM en HOE loop je bij probleemoplossing een behoorlijk risico.
Ongebruikelijke werkwijzen in de probleemoplossing als "ik doe het op mijn manier" kunnen vaak leiden tot nog ongebruikelijker problemen. En zie daar dan maar eens uit te komen.
Best wishes, Alge
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.