Hoi,
Ik zit met een probleem. Ik moet namelijk uit een lijst van gegevens gaan sorteren en dan die selectie naar afzonderlijke bestanden in afzonderlijke mappen kopiëren.
Is me een deel gelukt via iemand van het forum maar nog niet helemaal.
Vb, een lijst met namen die steeds terug keren, jan, piet peter.
Al de rijen van jan moeten in één nieuwe excel komen in de map jan idem voor piet en idem voor peter. De mappen bestaan en hoeven niet aangemaakt te worden. Wel moet het bestand iedere week vernieuwd kunnen worden (overschreven worden).
Wie kan me helpen?
Ik zit met een probleem. Ik moet namelijk uit een lijst van gegevens gaan sorteren en dan die selectie naar afzonderlijke bestanden in afzonderlijke mappen kopiëren.
Is me een deel gelukt via iemand van het forum maar nog niet helemaal.
Vb, een lijst met namen die steeds terug keren, jan, piet peter.
Al de rijen van jan moeten in één nieuwe excel komen in de map jan idem voor piet en idem voor peter. De mappen bestaan en hoeven niet aangemaakt te worden. Wel moet het bestand iedere week vernieuwd kunnen worden (overschreven worden).
Wie kan me helpen?
Laatst bewerkt: