gegevens onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Voorheen kon ik gewoon op helpmij, schoolbank, noem maar op. de pc onthield mijn gebruikersnaam em wachtwoord. ineens kan dit niet meer in moet ik me altijd opnieuw aanmelden. bij welkke instelling moet ik zijn om dit weer recht te zetten?
 
Volgens mij zo: In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar aanvinken gebruikersnaam en wachtwoorden en wat verder nog van toepassing is en klik OK.
 
tja, en daar staat gebruikersnamen en wachtwoorden al aangevinkt.....
 
Kan je dat op de sites zelf niet aangeven middels je profiel? Op Helpmij bv, klik op Profiel en dan aanpassen van opties: Automatisch inloggen als je terug komt ? (met cookies) Ja Nee
 
Deze gegevens worden bijgehouden in een cookie door IE.

Door de instelling van cookies in IE (extra-privacy-schuifregelaar naar onderen) te verruimen, zullen de inloggegevens wél op de lokale PC worden onthouden
 
Dit samen met de opmerking van Gezina natuurlijk, maar ik nam aan, dat deze profielinstelling al OK was, omdat één en ander heeft gewerkt.
 
Geplaatst door Docwell
Deze gegevens worden bijgehouden in een cookie door IE.

Door de instelling van cookies in IE (extra-privacy-schuifregelaar naar onderen) te verruimen, zullen de inloggegevens wél op de lokale PC worden onthouden

ja, maar ook dat staat al aangevinkt. op andere sites staat er meestal iets als: wachtwoord of inloggevens onthouden, maar toch pakt hij dit niet...:confused:
 
Geplaatst door gompie1304


ja, maar ook dat staat al aangevinkt. op andere sites staat er meestal iets als: wachtwoord of inloggevens onthouden, maar toch pakt hij dit niet...:confused:

sorry, verkeerde quote. ik heb de schuifregelaar naar onder (laag) gezet. zal even gaan testen. PC moet ik hiervoor uitzetten, maar dat kan nu even niet...
wordt vervolgd. bedankt!
 
Welke firewall heb je? Ik heb in de NIS de Privacy Controle uitgemept, daar heb ik een apart cookie-progje voor. Indien een andere firewall, kijk daar eens bij privacy e.d.

Leeg ook de cache: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen, klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.
 
Geplaatst door gezina
Welke firewall heb je? Ik heb in de NIS de Privacy Controle uitgemept, daar heb ik een apart cookie-progje voor. Indien een andere firewall, kijk daar eens bij privacy e.d.

Leeg ook de cache: in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen, klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK.

Bij mij staat de privacy control in NIS aan. Wat zijn verder de gevolgen als ik deze uitzet?
En diezelfde vraag geldt eigenlijk voor de cache legen.

Overigens heeft de tip van Docwell niets opgeleverd. Ik heb de schuifbalk omlaag gezet, maar zonder dat ik de PC uitgezet heb, moest ik me toch weer opnieuw aanmelden op helpmij!
 
Log nou nog eens opnieuw in, immers : de cookie is pas aangemaakt, toen je zonet opnieuw inlogde (na het verlagen van de schuif). Even herstarten voor alle zekerheid kan nooit kwaad.
Succes
 
Geplaatst door Docwell
Log nou nog eens opnieuw in, immers : de cookie is pas aangemaakt, toen je zonet opnieuw inlogde (na het verlagen van de schuif). Even herstarten voor alle zekerheid kan nooit kwaad.
Succes

Ga ik doen! Maar moet 'even' wachten tot DVD geschreven is....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan