Ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor zover ik kan zie geen probleem, de laatste keeerr dat ik hem opstarte krijg ik een menu waar er 5 keuze mogelijkheden zijn met drivers zonder drivers usb1.1. enz.

Ik ben nu zover ik heb alles er af gegooid en zal een keer helemaal overnieuw beginnen.
 
beginnen we bij begin

ghost 9.0
instaleren ,image zetten op andere partitie
maken dat 1 boot cd is
cd plaatsen
opnieuw opstarten
ghost begint dan
 
Ik heb hem bij een kennis van mij met de CD waar ik hem mee installeer, ook geboot, schijf er in is installeren, back up maken, computer schakelt uit, schijf er in en start op in Dos denk ik , met het blauwe scherm.

Ik heb alles gedeinstalleerd, krijg bij de software verwijderen een error mar is er nu af, alleen ik nu nog het pictogrammetje in de taakbalk staat wat vlg mij ook niet helemaal klopt.

Register schoon gemaakt.

Hoe krijg ik dit weg?
 
Goedemorgen, uit de grond van mijn hart

Ik denk dat het probleem opgelost is: Hij start op.......hiep hoi.

Wat was het probleem;
1e te veel gerommeld gisteren en dan kun je rustig opnieuw beginnen, heb ikgedaan windows alles eraf.

Vanmorgen windows er weeer op gezet, geupdated, nog geen programma's er op en natuurlijk ghost proberen

Ghost geinstalleerd, niks aan de hand, nu het maken van een back up.?

norton openen, via start even de stappen volgen en dan gaat norton de boel afsluiten, ik had het gisteren bij een vriend geprobeert ( schijfje erin en hupakee ) niks aan de hand.

Ik vanmorgen bij mij ook geprobeert, schijfje erin en hupakee, geen probleem start op met het blauwe scherm.

maar nu de tweede en eventueel de derde keer......
de tweede keer norton sluit af, schijfje er in en nul kommma nul, je wordt er helemaal stapel van.
Nu had ik per toeval gestart zonder cd rom schijfje en hupakee, hij start wel weer op.

Mijn idee ( ik weet het niet zeker ) maar je hoeft de drivers van de CD rom maar eenmaal te installeren., en de tweede en de derde keer start hij vanzelf op.vanuit norton, ik weet niet of ik het goed heb maar het werkt wel

ik ga het nog een aantal malen uit proberen, toch iedereen bedankt voor de ondersteuning en begeleiding anders zie je het helemaal niet meer zitten

bedankt.
 
Klopt het dat je geen externe schijven kunt back-uppen met ghost, of zie ik dat verkeerd? en anders hoe doe je zoiets?
ghost 9.0
 
ja, ik heb het gelezen, het zou moeten kunnen nu nog de vraag hoe?, ik heb het vanmiddag geprobeert en dan krijg ik dat blauwe scherm weer niet, we zullen de handleiding er maar weer op na gaan slaanalvast bedankt voor de moeite, als je weet hoe het meot verneem ik dat graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan