Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je dus je budget met pak een beet 40 euro verhogen. Om gelijk uit te komen.Klopt daar geef ik je helemaal gelijk in maar ik heb et niet zo op de AMD
Welke idioten zijn dat?ik heb liever een intel maar dual of quad zit aanzienelijk verschil in maar ik heb nu een videokaart van 1 gb en die vind ik genoeg alleen welke geluidskaart zou jij kiezen dan.
ik zal de voeding eens aanpassen en zou jij miss ook een lijstje zouden willen maken op
http://www.alternate.nl en dan zal ik zelf een even kijken wat ik van de combinatie van jou vind maar ik zou ook wel graag mijn moederbord willen blijven upgrade ..
ik heb eens even een beetje op de sites rond gesnuffelt die je hebt geschreven in je vorige bericht maar ik kom rond de zelfde prijs uit en ik heb me laten inspireren door mensen dat alternate toch een van de beste webshops is
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.