goeie video kaart voor windows vista ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik jullie een beeld van mijn pc wil laten zien hoe kan ik dat het beste doen want ik heb hem in elkaar laten zetten een jaar geleden door iemand en weet niet precies wat er in zit allemaal en ik wil graag dat ie weer helemaal oepel loopt en dat ik de nieuwste spellen weer kan spelen

typ ff bij :uitvoeren' dxdiag...in dan zie je alle info.

Een 8600 gt IS een nVidia en hou je er ook rekening mee dat we het hier over een AGP slot hebben.
Ik weet niet wat je TS allemaal aan het wijs maken bent hoor...

oja wask helemaal vergetuh.......

nou in dat geval kun je voor dx10 miss ff wachte tot de :HD2600XT OF PRO.
of voor goede dx9 prestaties een 1950pro.

Time of this report: 7/10/2007, 20:28:04
Machine name: ROBIN
Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6000) (6000.vista_rtm.061101-2205)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: VIAK8_
System Model: AWRDACPI
BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
Processor: AMD Processor Model Unknown, ~1.8GHz
Memory: 1022MB RAM
Page File: 1034MB used, 202MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 10
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 6.00.6000.16386 32bit Unicode

Bedoel het niet vervelend hoor, maar ik vind toch dat je moet stoppen met mensen hier compleet foute informatie te geven over allerlei verschillende zaken, daar schiet niemand iets mee op, zeker de vraagstellers niet. Zo worden ze steeds weer op het foute spoor gezet.

Je hoort mij niet zeggen dat ik alles van computers weet, zeker niet zelfs. Maar daarom zal ik ook nooit mensen adviseren hun zuur verdiende centjes uit te geven aan spullen waar ze niets aan hebben en al helemaal geen verkeerde en ongegronde adviezen geven...

Wanneer je voorlopig niet van plan bent om een heel nieuw systeem aan te schaffen, is een investering in een AGP videokaart geen verkeerde zet gezien de rest van je systeem.

Let wel op dat je een videokaart koopt die geschikt is voor een AGP slot, dat is de aansluiting waar nu je FX 5500 in zit. Je hebt ook nog PCI en PCI-e, maar die passen bij jouw dus niet.

Onderstaand een linkje naar enkele aardige voorbeelden binnen jouw budget:

http://www.alternate.nl/html/highli...HARDWARE&Level1=Grafische+kaarten&Level2=AGP&

Let er wel op dat de voeding van je computer hierbij ook een belangrijke rol speelt.
Minimaal 400W van een goed merk (dus geen Sweex, Trust of Qtec b.v.) is eigenlijk wel een vereiste.

Laatst bewerkt:
oke heel erg bedankt en als ik dan deze processor erbij neem AMD Athlon™ 64 3800+ (Bulk, OPGA) is dat een goeie ??

oke heel erg bedankt en als ik dan deze processor erbij neem AMD Athlon™ 64 3800+ (Bulk, OPGA) is dat een goeie ??

moet ik wel ff weten welke socket je hebt.
kijk als je socket am2 hebt dan zou ik kiezen voor 4800 of een 5200.

als je socket 939 hebt dan zou ik voor een nieuw mobo kiezen want socket 939 gaat maar tot
4.0ghz.

Die processor past helemaal niet op je moederbord, dat bedoelde ik net met onjuiste informatie geven.
Daarnaast zou je er niets mee opschieten...

Ik zou, wanneer ik jou was, mijn centen lekker in mijn zak houden en even lekker verder gaan met de P4 3Ghz die je hebt!!

Die processor past helemaal niet op je moederbord, dat bedoelde ik net met onjuiste informatie geven.
Daarnaast zou je er niets mee opschieten...

Ik zou, wanneer ik jou was, mijn centen lekker in mijn zak houden en even lekker verder gaan met de P4 3Ghz die je hebt!!

mijn centen lekker in mijn zak houden en even lekker verder gaan met de P4 3Ghz die je hebt!!

alsjeblieft doe niet zo ***lig man.

wat kan je nu nog met een intel p43.0ghz.

nu is het een mooi office procesortje.
maar om te gamen??????????:( :( :( :( :( :(
ik weet niet in welk tijdperk jij leeft maar ik in 2007 en daar hoort een intelp4 dus echt niet meer bij.

maar er staat op mij computer dat hij 1,8 ghz is

Sorry, even te snel gereageerd in mijn boosheid. Heb je een AMD of Intel processor nu en welk type?

Ik denk dat het een AMD Athlon oid zal zijn en dat is dan Socket A/462, daar passen alle andere processors door de andere "helper" voorgesteld niet op.
Dan zou je ook nog eens een nieuw moederbord en waarschijnlijk ook geheugen moeten kopen en dat gaat je echt niet lukken voor 150,- euro.

Ok je een compleet advies te geven even de volgende info nodig:

Merk en type van je processor
Merk en type van je moederbord

Eventueel te vinden met PC Wizard, gratis software die hier te downloaden is:

http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Laatst bewerkt:
mijn centen lekker in mijn zak houden en even lekker verder gaan met de P4 3Ghz die je hebt!!

alsjeblieft doe niet zo ***lig man.

wat kan je nu nog met een intel p43.0ghz.

nu is het een mooi office procesortje.
maar om te gamen??????????:( :( :( :( :( :(
ik weet niet in welk tijdperk jij leeft maar ik in 2007 en daar hoort een intelp4 dus echt niet meer bij.

Wil je aub nu eindelijk eens stoppen met al die onzin!!!!

Niet iedereen heeft zoals jij zogenaamd honderden euro's elke keer weer te besteden en met een goede P4 met goede kaart en geheugen valt prima te gamen:evil: :evil: :evil:

naast het feit dat we het blijkbaar over een AMD hebben!

@ robinkortleven

Sorry, ik stop verder met deze discussie, niet om jou hoor maar ik krijg een beetje genoeg van al die onzin die gepost wordt.

Ik hoop dat anderen je wel deskundig verder willen helpen..., sorry

Dat is dus Socket 754, moet even kijken wat daar op past...

Tsja, dara is niet veel interessants meer mee te doen vrees ik, of iemand anders moet een beter idee hebben.

AMD Sempron is langzaam en Socket 754 geeft niet veel mogelijkheden, alleen sommige Turions passen daarop, afgezien of de rest van je moederbord dat wel ondersteund, en twee of drie types AMD 64.
In dit geval lijkt het dan ook beter om door te sparen voor een nieuw systeem, of in ieder geval voor een upgrade van moederbord, processor, geheugen en videokaart in 1 keer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan