goeie video kaart voor windows vista ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb hier een blaadje gevonden van de processor en die zecht dat er een socket 754 op kan en een socket 939 en een socket 940
 
Maar jij zegt en Socket 754 te hebben (volgens mij ook met die Sempron).
 
ik heb hier een blaadje van de processor en daar staan die 3 sockets bij en bij de computer zecht hij dat de support socket 754 is dus lijkt mij dat er ook andere op kunnen
 
Call of Duty
COD 800x600 1024x768 1280x1024 1600x1200
FX5500 48 38 30 22
R9600XT 135 109 78 52
5950 Ultra 138 130 106 81


Halo 800x600 1024x768 1280x1024 1600x1200
FX5500 21 16 10 7
R9600 256MB 33 22 14 10
5700 256MB 43 29 19 14
5900 XT 46 46 32 23
Als je deze waarden zit dan is er maar een conclusie het is een kaart zonder ballen
:p :thumb:
 
ik wil alleen dat :robinkortleven een goed systeem krijgt meer niet.
en als jij vind dat een intelp4 3.0ghz een vette processor is om mee te gamen moet je dat zelf weten. maar voor een goede amd processor hoef je geen honderde euro's te betalen die zijn juist lekker goedkoop.

en dat is bij intel ook zo de prijzen van een bijv e6400 zijn niet zo hoog als jij denkt.

maar dat moeten jullie zelf weten als jullie met de p4 willen gamen maar kom dan niet weer een jaar later op het forum: MIJN PROC IS TE TRAAG WEET IEMAND EEN GOEDE OM MEE TE GAMEN.

dusss
 
hmm.... zou ik daar mee kunnen gamen??

Gamen is helemaal niet zo afhankelijk van je processor, veel meer van de gebruikte videokaart, maar de totale configuratie bepaald de snelheid van de PC.

Als je budget 150 euro is, besteed een deel nu aan een goede videokaart, kun je voorlopig door en spaar door voor een algehele upgrade van moederbord, CPU en geheugen.

Heb hier een PC'tje staan met een Athlon1800 en een budget videokaart en draait met gemak Quake 4 b.v.
 
Gamen is helemaal niet zo afhankelijk van je processor, veel meer van de gebruikte videokaart, maar de totale configuratie bepaald de snelheid van de PC.

Als je budget 150 euro is, besteed een deel nu aan een goede videokaart, kun je voorlopig door en spaar door voor een algehele upgrade van moederbord, CPU en geheugen.

Heb hier een PC'tje staan met een Athlon1800 en een budget videokaart en draait met gemak Quake 4 b.v.

Eindelijk nog een zinnige reactie in dit topic...:thumb:
 
Gamen is helemaal niet zo afhankelijk van je processor, veel meer van de gebruikte videokaart, maar de totale configuratie bepaald de snelheid van de PC.

Als je budget 150 euro is, besteed een deel nu aan een goede videokaart, kun je voorlopig door en spaar door voor een algehele upgrade van moederbord, CPU en geheugen.

Heb hier een PC'tje staan met een Athlon1800 en een budget videokaart en draait met gemak Quake 4 b.v.


nou dat lijkt me niet de athlon 1800 gaat dit echt nie draaien want er word minimaal een athlon2.0 ghz aangeraden en de aanbevolen systeemeisen: 2.4ghz 512ram en een atix1600pro. duss lijkt mij niet dat de athlon 1800 het makelijk gaat draaien.
 
nou dat lijkt me niet de athlon 1800 gaat dit echt nie draaien want er word minimaal een athlon2.0 ghz aangeraden en de aanbevolen systeemeisen: 2.4ghz 512ram en een atix1600pro. duss lijkt mij niet dat de athlon 1800 het makelijk gaat draaien.

Hij staat hier naast mij, en kan het makkelijk aan zei ik toch.
Lees je wel eens wat een ander schrijft?
 
Hij staat hier naast mij, en kan het makkelijk aan zei ik toch.
Lees je wel eens wat een ander schrijft?

wat zijn de aanbevolen systeemeisen dan volgens jou????
minimaal een 2.0ghz oflees ik dat nou fout. heb net een nieuwe bril gekocht:evil:
 
Je kunt beter eerst eens leren luisteren!

En misschien is het nog beter om te leren dat niet jij de wijsheid in pacht hebt, zeker niet op computergebied zoals we inmiddels allemaal steeds weer kunnen lezen:evil:
 
wat zijn de aanbevolen systeemeisen dan volgens jou????
minimaal een 2.0ghz oflees ik dat nou fout. heb net een nieuwe bril gekocht:evil:

Wat kan mij dat nou schelen, hier draait hij prima, door de videokaart, een lowbudget 6200.:evil:

En vervuil het topic niet met een discussie over niets, en ga terug naar de vraag van de TS, die denkelijk er de brui aan heeft gegeven.
 
wat zijn de aanbevolen systeemeisen dan volgens jou????
minimaal een 2.0ghz oflees ik dat nou fout. heb net een nieuwe bril gekocht:evil:

Hier nog wat leesvoer om je nieuwe bril te testen!

En nu stop ik er maar mee....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan