goeie video kaart voor windows vista ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kap ermee jullie denken dat jullie goede game pc kunnen samenstellen:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

vooral die langepier:evil: :evil: :p :p :cool: :cool: :cool: :cool:

Hey.

Ik weet niet wat voor voeding je heb? (kast openen. kijken of er een stikkertje zit op de voeding of erop staat hoeveel watt de voeding heeft.)

Maar je draait op DX10? terwijl je een DX9 kaart heb. Ik zou DX10 er gewoon afgooien en DX9 erop zetten.

Ik zou net zoals LP zegt gewoon een agp kaartje kopen. En eventueel later nog een andere processor. Of nog even sparen voor een heel nieuw systeem, het is maar wat jijzelf wilt.

Welke games speel je zoal?

Als je voeding goed is dat zou ik voor een 2dehands kaartje gaan bij tweakers.
Je kan ook een nieuwe aanschaffen maar er zijn ook mooiere kaartjes voor hetzelfde geld. Zijn dat misschien gebruikt maar ze gaan er niet slechter door werken (tenzij ze kapot zijn)

TweakersAGPKAARTJES

Je kan ook nog op marktplaats kijken.
marktplaats
Dan moet je even bij het zoek venster intypen:
(heb al een beetje voor je gekeken wat erin de aanbieding is)

- Zeer snelle sapphire x1950gt
- His X 1650 XT IceQ Turbo
- Sparkle GeForce 7800 gs
- Geforce 7800 gs agp 265 mb

Die prijzen die erbij staan dat zijn natuurlijk veel te hoge prijzen :D
Je moet de verkoper gewoon even een mailtje sturen. Met een bod van iets van 20 tot 30 euro onder de vraagprijs dan komen ze altijd wel met een leuk dealtje.

Of je koopt een nieuwe kaart bij:

- CoolpricesATI AGPKAARTEN

- CoolpricesNVIDIA AGPKAARTEN

- AzertyNVIDIA AGPKAARTEN

- AzertyATI AGPKAARTEN

Anders is er ook nog zoiets als tweakersupgradesetjes

En natuurlijk zijn er op marktplaats ook leuke setjes te koop, wel meestal zonder videokaart. Maar als je even spaart kun je een leuke upgrade kopen + videokaart + eventuele nieuwe voeding voor iets van 300 euro.

Als je weer even naar marktplaats gaat.
En dat dit intypt bij zoeken:

- Upgrade Set! AMD64 4000+ Asus A8N32SLI deluxe+ Corsair 1GB (gewoon weer bieden)
Dit kost nieuw in de winkel rond de 400 euro, zeg maar 70% van aankoopprijs = 280 euro. Wat nog duur is voor dit dus zeg maar 240 euro.

- Upgrade set ASRock 4CoreDual + Pentium4-3,4GHz 650 NIEUW! (dit is helemaal nieuw)

- Nieuwe!!AMD Dual Core Upgrade Set's MB+Processor+Geheugen (dan is het vanaf set nummero 3 wel leuk)

- Nieuw! upgrade set Asus A8V-vm + amd64-3800

- Upgrade set Socket 939 Dual Core CPU + 2GB + Mobo (is niet meer dan 180 euro waard)

- MSI K8N Neo2 Platinum + AMD64 + Corsair TWINXpro upgrade set (120 euro)

- Snelle AMD Upgrade set met Videokaart

Losse processoren voor je S754 heb je natuurlijk ook:

- http://tweakers.net/aanbod/advertentie/71306

Hoop dat je nu een beetje verder kunt

Als jij nu nog even pcwizard 2007 kunt downloaden en een screenshotje kunt nemen van het 1e schermpje en die vervolgens hier post dan zal ik dat heel fijn vinden:

PCWIZARD

En je voeding checken aub.

Laatst bewerkt:
Ja, prima.
Maar zou er nog steeds geen Vista op draaien, vooral niet als je veel gaat gamen, die vreet resources.

oke maar als ik dat bijv... over een jaar een niew systeem wil is deze voeding dan nog goed genoeg???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan