Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
Ok, samenvatting van totnutoe:
Het lijkt dat NSW 2003 Pro de boosdoener van de snelheid is, maar ik ben nu "bang" dat als ik hem installeer dat ik dezelfde problemen krijg. Hiervan zou ik graag de mening willen horen van iemand die veel van Symantec dingen weet (bijvoorbeeld Saldos
).
- Ik heb NSW 2003 Pro verwijderd en het systeem loopt als een sneltrein die een snelheidsrecord gaat breken. Het wisselbestand is na het opstarten geen 190 maar 110 MB.
Alle extra applicaties starten razendsnel.
Word (en andere officeapplicaties) starten in 1 tot 3 seconden.
- De Windows help is door onverklaarbare redenen weer in orde gekomen.
- De vreemde dingen in Word zijn nog niet over (Word is wel supersnel!)
- Hulp op afstand zou ik nog moeten testen. //edit: werkt nog niet.
- Het 2e grote probleem:
In C:\Documents and Settings\Jean-Paul\Menu Start\Programma's staan alle pictogrammen wel. Als ik in het startmenu kijk ontbreken er een heleboel! Als ik rechts klik op mijn startmenu en kies voor verkennen kom ik uit in de map C:\Documents and Settings\Jean-Paul t\Programma's. En dus niet in de gewone map. Ik denk dat hier ook een probleem ligt. Deze map kan ik niet verwijderen omdat er in de map programma's een map opstarten zit. Opstarten mag ik van Windows niet verwijderen omdat het een systeemap is.
is nog niet over. Hij herkent dus schijnbaar Jean-Paul t als mijn map. Ik weet het niet...
Het lijkt dat NSW 2003 Pro de boosdoener van de snelheid is, maar ik ben nu "bang" dat als ik hem installeer dat ik dezelfde problemen krijg. Hiervan zou ik graag de mening willen horen van iemand die veel van Symantec dingen weet (bijvoorbeeld Saldos

Laatst bewerkt: