Gta Vice City 14 mei uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem alweer uitgespeeld (Koen)
En de wheelie van Mark is geen cheat hoor :)

Ik word GEK!!!!
Ik moet racen tegen zo'n mafkees in een sabre turbo..
Nou krijg ik een sentinel (ofzoiets)
Dat win ik steeds niet...
Hij gaat me altijd wel een keer voorbij...

Heb het net 10x achter elkaar geprobeerd maar ik rkijg het NIET VOOR ELKAAR :mad:

***... dat wilde ik ff kwijt :)

Ik word hier toch echt ziek van hoor, maar Vice City blijft de game!

Ik zit nu in Messing with the man ofzo. weet niet meer precies hoe het heet. Dan moet je laten zien wat voor een ''badass'' je wel niet bent. Een beetje stom op je motor rijden, maar verder ook niks.

Wie kan me hiermee helpen?

Hmz, ik doe GTA:VC niet echt zo vaak meer als de eerste paar dagen. Et begint wat te vervelen. Honderd keer een missie proberen te halen die helemaal niet realistisch is, zuigt zwaar. Dan stop ik dus weer.

Ben maar weer begonnen met me grote hobby; maps maken voor UT2003...:)

Geplaatst door Muurhond
Hmz, ik doe GTA:VC niet echt zo vaak meer als de eerste paar dagen. Et begint wat te vervelen. Honderd keer een missie proberen te halen die helemaal niet realistisch is, zuigt zwaar. Dan stop ik dus weer.

Ben maar weer begonnen met me grote hobby; maps maken voor UT2003...:)

Tsja, als ik een missie niet kan halen vraag ik gewoon iemand anders om het even voor me te doen. Heb een hekel aan missie's met tijd enzo.. ;)

tssssk :)

Is messing with the man die met die gasten van die motorbar ofzo.
Dan moet je gewoon wat mensen killen, politie killen, ergens op een veilig plek staan op een trap of dak ofzo, en dan zo veel mogelijk FBI SWAT enz neerhalen, dan lukt t wel.

Hehe eindelijk gehaald...
Die gast die ken echt goed rijden..
Je krijgt een tragere auto om tegen hem te rijden..
Maar eindelijk is het me gelukt :)

Geplaatst door The Dark
Hehe eindelijk gehaald...
Die gast die ken echt goed rijden..
Je krijgt een tragere auto om tegen hem te rijden..
Maar eindelijk is het me gelukt :)
hóe is het je gelukt dan? misschien hebben wij (de anderen :p) er ook nog wat aan ;)

Geplaatst door aaajeetee

hóe is het je gelukt dan? misschien hebben wij (de anderen :p) er ook nog wat aan ;)

Gewoon gas geven en iets proberen om hem van de weg te drukken of dat een fout maakt met een bocht..
Dat was me gelukt en kon ik erg ver voor um rijden...

DAt is overigens een missie van die club die je kan kopen...
En hij heet: The Driver..

Niemand doet mij dit na met het parkeren van een motor:

attachment.php

(ik moest de pic helaas hierheen uppen, aangezien mijn host van me *s*h*i*t* plat ligt wegens zogenaamde spam, dus et plaatje is van brakke kwaliteit)

Bijlagen

• lol.jpg
    lol.jpg
    46,2 KB · Weergaven: 771
Wie doet me dit na? :D :cool:

http://members.home.nl/gkerstens/losseflodders/gta1.jpg

Vraagje: Ik kan nergens meer missies vinden :(, krijg ook geen telefoontjes meer.
Ik zie alleen nog maar de V van bij die grote villa. Maar daar kan ik die cirkel niet vinden waar je in moet gaan staan, alleen maar die 5000$ checkpoint :( Komen er nog missies, of hoe zit dat?

Laatst bewerkt:
laat maar :D, wist nog niet dat je daardoor missies kreeg :D Ik had al die grote villa, die ijsfabriek en die autowinkel, maar nu heb ik ook nog de taxicentrale erbij en nu heb ik weer missies :)

Geplaatst door Smartguy
Ik heb het over het aantal kogels dat hij heeft :D

Die heb ik gewoon bij mekaar gespaard. Ik cheat NOOIT in games. Ik durf het trouwens niet eens in VC, het schijnt dat je dan gelijk je criminal rating kwijt bent.

Geplaatst door KwarK

Die heb ik gewoon bij mekaar gespaard. Ik cheat NOOIT in games. Ik durf het trouwens niet eens in VC, het schijnt dat je dan gelijk je criminal rating kwijt bent.

Hulde voor de kwark(ers). K' heb em nog steeds niet :( :( morgen als het goeds is anders wil ik rente zien :)

Heb een trainer moeten gebruiken bij de shakedown missie.. was me toch nooit gelukt zonder en dat verpest voor mij het spel wel wat.. gelukkig ziet GTA dat niet als cheaten en heb ik nog gewoon de juiste rating.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan