Gta Vice City 14 mei uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door BrEeZeR
Heb een trainer moeten gebruiken bij de shakedown missie..

Dat je naar de mall gaat en al die ruiten kapot moet schieten? Die vond ik niet eens zo heel moeilijk :8-0:

Geplaatst door KwarK

Dat je naar de mall gaat en al die ruiten kapot moet schieten? Die vond ik niet eens zo heel moeilijk :8-0:

Jep die. Ik heb sowieso een s c h i j t hekel aan missie's waar je onder druk wordt gezet door een tijdslimiet dus vandaar de trainer. :)

Woepie ik heb em! K' heb al een paar missie's gedaan maar voor de rest alleen maar cops gekild. Doppe game en hij draait nog goed op m'n pc ook!

Pff.. dikke fouten :

gtafouten.jpg

Zou daar patch 1.1 voor zijn?

ik heb de game nu ook, en wat me opvalt, is dat er heel veel politie in de game zit...
niet alleen in de auto, maar ook te voet...is wel jammer :(

Ja... die politie vind ik ook wel iri...
Tis gewoon teveel....
Maar achjah...
T blijft een leuk spel :)

He he ik heb hem nu ook :D
Echt een leuk spel alleen ja die politie is zo irritant he
Maar wel leuk dat je op motor enzo kan rijde (gaat nog wel *** maar dat ff een kwestie van oefene denk ik )

Best dope game (natuurlijk niet vetter als zelda of samus maar dat kon je zo onderhand wel van me verwacten). Heb gisteren meen eerste safe house gekocht best dope als ik zie wat je allemaal wel nie kunt kopen. Alleen die missie's met de auto zijn k*t gewoon niet te doen die schiet missie's zijn :thumb" alleen die auto missies zijn vet moeilijk. K' kan gewoon geen auto besturen zonder 57584754896 voetgangers over te rijden :(

GTA:VC --> *gaap*

Mijn mening dus. Ik vind dat de leuk en nieuwheid er een beetje af begint te gaan.

Ik heb wel door dat ik een veeleisende gamer ben en niet alles zit er in wat ik zou willen zien, waardoor voor mij dus et leuke er af begint te gaan zoals ik al zei.

Ik speel et nu nog als tussendoortje, voor de rest niet meer. Missies doe ik niet meer.

Ik zou GTA3/VC pas weer intensief gaan spelen wanneer die multiplayer-mod es klaar is en goed werkt. (meende dat er al wat beta's van zijn verschenen die et amper doen)

Een spel zonder multiplayer kan mij niet echt behagen eigenlijk. Althans, niet lang genoeg.

Geplaatst door Muurhond
GTA:VC --> *gaap*

Mijn mening dus. Ik vind dat de leuk en nieuwheid er een beetje af begint te gaan.

Ik heb wel door dat ik een veeleisende gamer ben en niet alles zit er in wat ik zou willen zien, waardoor voor mij dus et leuke er af begint te gaan zoals ik al zei.

Ik speel et nu nog als tussendoortje, voor de rest niet meer. Missies doe ik niet meer.

Ik zou GTA3/VC pas weer intensief gaan spelen wanneer die multiplayer-mod es klaar is en goed werkt. (meende dat er al wat beta's van zijn verschenen die et amper doen)

Een spel zonder multiplayer kan mij niet echt behagen eigenlijk. Althans, niet lang genoeg.
ik hoop idd ook dat die MP patch uitkomt...dan wordt het echt vet denk ik :D

Ik heb hem nu ook draaien, en werkt een stuk beter dan GTA 3 waar de filmpjes nogal blurie uitzien.
Vraagje: Hoe werkt de Replay ???
En hoe maak je screen shot's tijdens het spelen.
( Print screen ? )
Vet cool spel.:D

En hoewerkt die missie met die mini helikopter ?
Zit te klooien met de bestuuring.
Krijg dat ding niet naar vooren of naar achter.:(
Wel omhoog enz, en op zij.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door XBOX
Ik heb hem nu ook draaien, en werkt een stuk beter dan GTA 3 waar de filmpjes nogal blurie uitzien.
Vraagje: Hoe werkt de Replay ???
En hoe maak je screen shot's tijdens het spelen.
( Print screen ? )
Vet cool spel.:D

Replay=F1-toets

Screenies=Printscreen en dan plakken in Paint o.i.d

Ik vind het ook jammer dat er niet echt veel vernieuwing in het spel zit, althans niet genoeg.
Het nieuwe dat GTA3 had, heeft VC niet meer, het is wel een leuk spel, maar als je GTA3 intensief gespeeld hebt,
heeft het toch niet veel nieuws meer.
Ik zit nu ook uit te kijken naar de multiplayer mod,
ik hoop dat ze er een goed werkende stabiele versie van kunnen maken, waardoor je elkaar online kunt afslachten, overrijden enz enz :)
Dat zou het spel weer een stuk leuker maken.

Wat betreft de screenshots, in feite kun je met print screen een screenshot maken en in paint of een ander tekenprogramma plakken en opslaan, echter is dit niet handig als je zit te spelen.
Ik heb nu 'hypersnap dx' hiermee kan je ingame screenshots maken zonder dat je het spel hoeft te verlaten ze worden automatisch opgeslagen, waardoor je gewoon verder kunt spelen.

Al zit er niet veel vernieuwing in de missie's zijn top! Het kopen van huizen e.d is mooi uitgewerkt, de helicopters zijn vet de boten mooi. Maar helaas geen vernieuwing als street racen, cutsom car (tweak je eigen car) en meer van dat stuff.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar staat een vliegtuig of heli ?
Ik heb gezocht op het vliegveld maar ik kan nix vinde :s

uhm, streetracen zit er dus wel in m8 :D

sorry voor aanpassen van je bericht btw, drukte op aanpassen ipv quote, maar heb niets veranderd ;)

Geplaatst door Dolfhin
Maar helaas geen vernieuwing als street racen, cutsom car (tweak je eigen car) en meer van dat stuff.
Quote uit de handleiding ( Tourist Guide )
Street Racing:

Street Racing is popular in Vice City.
Locations and participants change frequently but you can usually find them posted on a notice board at Sunshine Auto's :D
Zie pic.

Je kunt die tent ook kopen voor 50.000, misschien kun je dan gaan racen.

Je kunt ook naar het: Hyman Memorial Stadium
Blood Ring Destruction Derby :cool:
Heb ik net ff gedaan.
( Ik heb het voor de verandering GTA Vice City legaal gekocht, had geld te veel. :thumb: )

Bijlagen

• vsr.jpg
    vsr.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
Geplaatst door XBOX

Quote uit de handleiding ( Tourist Guide )
Street Racing:

Street Racing is popular in Vice City.
Locations and participants change frequently but you can usually find them posted on a notice board at Sunshine Auto's :D
Zie pic.

Je kunt die tent ook kopen voor 50.000, misschien kun je dan gaan racen.

Je kunt ook naar het: Hyman Memorial Stadium
Blood Ring Destruction Derby :cool:
Heb ik net ff gedaan.
( Ik heb het voor de verandering GTA Vice City legaal gekocht, had geld te veel. :thumb: )

En als je dan ff alle auto's vind die op het bordje staan naast de garage krijg je bonusauto's (twee racewagens, en 3 normale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan