handleiding DVD gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
M.a.w.

meelezers:

kijk voor de "gein" eens op de site van hcc

www.hccnet.nl (klik links op actie...) en zie wat voor een aanbod HCC middels BBnet voor je heeft 2000/1000 Kbit/sec............. en dat alles voor "slechts" € 29,95 p/m.
 
Nu zitten we echt off-topic :D

Maar dat maakt niet uit.

Pasja ik had een Topic geopend i.v.m prijsverhoging.

Kijk ook eens naar de link daar van speedxs, op dit moment kan ik nog geen gebruik maken van BBned, hier ligt alleen het netwerk van kpn.
Per 1 maart heb ik de sleutel van mijn nieuwe huis, en moet ik nog een paar maandjes verbouwen, maar daar kan ik wel gebruik maken van BBned.
Het komt net even moeilijk met die datum van 31 maart, om hiervoor te beslissen.

Doe zelf ook even een postcode check of BBned wel beschikbaar is bij jou ;)
 
Vanzelfsprekend de pc check gedaan en alle abbo's van HCC zijn voor mij bereikbaar :D
 
:thumb:

Ik moet nog even geduld hebben, ik heb wel zin in de extreme verbinding, dan kan mijn zoon weer rustig online gamen terwijl ik een filmpje binnen haal :D
 
Weet je wat je moet doen?
Brand de film gewoon naar de harde schijf. (met nero)
Het programma geeft dan aan, dat het project waarschijnlijk gaat mislukken. Toch doen.
Daarna even dvdShrink gebruiken en op dvd branden, Gaat prima!
 
Hierbij toch nog even alle posters in mijn vraag danken voor hun inbreng. Nu, na bijna een jaar, voel ik mijzelf een soort expert (let wel ik "voel" mijzelf, ik zeg niet dat het zo is ;) ) in het wegschrijven van gedownloade films naar hdd / DVD's of whatever. Ben tot nog toe geen film tegengekomen die ik niet ondertiteld en / of geshrinkt kreeg naar een normaal DVD formaat. (Heb er inmiddels zo'n 50 onderhanden gehad) Zelfs videotheekfilms die mijn jongens graag willen "bewaren" om later nog eens een keer te kunnen bekijken, zijn voor mij niet meer veilig.
Nogmaals dank voor alle gegeven adviezen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan