HD
Nee , het is mij ook niet geheel duidelijk, ik zal een poghing doen om het duidelijker te omschrijven.
Mijn nieuwe lege schijf ( gisteren nog gekocht ) heb ik aangesloten ( alleen ) zonder extra schijven erbij, dus ik dacht dat dat een C: schijf zou worden , normaliter altijd, hoe het nu toch een c: geworden is , is mij een raadsel.
vraag 1
Kan het iets te maken hebben dat deze nieuwe schijf in de bios als primaire slave aangemekld staat.?, waar nu dus windows op staat.?
vraag 2
Kan ik de drive letters wat jj al voorsteld niet gewoon verwisselen met partition magic? ook van D: naar C; ? is het probleem van de drive volgorde hiermee niet opgelost?
begrijp je wat ik bedoel?
Nu zit ik nog even in systeembeheer / schijfbeheer te kijken en zie tot mijn verbazing dat dus de nieuwe schijf met xp er op, als c: schijf aangegeven word. om precies te zijn staat er schijf 0. is de schijf met vier partities g.h,e, i geloof ik, en de nieuwe schijf is schijf 1 , en met drive letter C:
en dit zou omgedraaid moeten worden. vlg mij schijf met de drive letter C: moet schijf 0 worden in schijfbeheer.
en schijf met verschillende partities moet schijf 1 worden in schijfbeheer, maar hoe kun je dit veranderen.