harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.
HD

Dat klopt en ik heb ze allebei geprobeert en ik heb gezien welke 1 en 2 was, ik heb hem ingeplugged in nummertje 1 de cdroms zitten op twee en de derde is voor de floppy, ik weet het echt niet meer,

Ik denk dat ik nog twee opties heb:

1 deze seagate ruilen misschien voor een kleinere, kijken of daar het probleem vandaan komt, want ik zie dat hij maar de helft gebruikt, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft.

2 optie de tweede schijf waar ik data op heb staan en die wel als master gezien wordt als ik hem aansluit, leeg maken alle drive letters verplaatsen en daar windows op installeren, en deze als ie dan toch zo graag als slave wil werken , gewoon zo laten , want ik zie het echt niet meer zo scherp

Je zult hebt een of andere patch nodig hebben om schijven groter dan 137 GB te herkennen.

Laten we samen even zoeken!

Laatst bewerkt:
HD

Zo goedmiddag, ik heb een nieuwe harde schijf gehaald vn WD, deze eerst alleen aangesloten vlg het boekje en hij komt direct als primary master te voorschijn.

De slave heb ik ook aangesloten zelfde merk en die was ook direct zichtbaaar, , wel het zelfde type nr maar ik ga er van uit dat het goed is nu anders weet ik ook niet hoe het te controleren is.

Ik denk dat het probleem nu opgelost is ik ga zometeen eerst xp op de C: schijf zetten en dan maar eens verder kijken

Ik wil je dan ook hartelijk danken voor je ondersteuning Dirk, en graag tot een wederdienst bereid als het maar niet op het gebied van computers is, maar dat had je zelf ook al in de gaten..

Bedankt.

ook namens mijn comp

Ik denk dat daar ook het probleem zit in die grotere schijf, maar ik heb geen zin meer om te zoeken, mijn computer is niet echt nieuw, Ik heb het gelezen, ja SP2 heb ik ook ik had gisteren eerst alles geupdated

Laatst bewerkt:
HD

Ik hoop maar ik ben er nog niet voor dat alles er weer op staat ben je toch een paar uuurtjes verder

Ik heb de meeste setup bestanden allemaal op een cdstaan , dus das makkelijk, ik was op de goede weg , belangrijke gegevens apart zetten , werkt perfect maar nog niet helemaal klaar, hebben we weer geleerd om alles goed voor elkaar te maken., spaart veel ergernis.

nogmaals dank

weet je misschien nog een goede disk dokter

Laatst bewerkt:
De mijne!
Maar hij heeft het heeel druk.
En hij moet ook nog eerst mijn computer repareren.
Ik spreek hem van de week en zal hem vragen, dan stuur ik je wel een pm.

HD

Er is niet echt veel haast bij en er staat niet veel op, ik hoor het wel.

Ik denk dat ik nu maar eens als de configuratie klaar is een goede kopie te maken voor dit soort gevallen.
Ik heb Gohst in huis had er al wat mee geexperimenteerd mag nog niet geheel duidelijk., ik zal het nu maar eens prioriteit gaan geven

HD

Ok , nog bedankt ik ga hem later proberen

het draait weer als vanouds, nou ja ik hoop beter maar draait goed

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan