nou ik heb inmiddels de leverancier gebeld, maar daar krijg ik eigenlijk te horen RUR (Red Uw R**d)
Ik heb nu inmiddels ook een image op m'n nieuwe schijf gezet, en ik heb
op advies van de leverancier de partities omgedraaid, wat eerst c: was is nu f: en omgekeerd.
maar nu doet'ie opeens helemaal nix meer, nou ja dat wil zeggen, ik kan niet meer in windows komen (bij beide schijven niet)
Ik krijg wel het scherm van Ctrl-Alt-Del, en ik kan ook gewoon m'n (admin) wachtwoord invoeren, en ik hoor zelfs het opstart geluid nog (wat je dus alleen hoort bij een geslaagde login) echter, ik zie alleen het versienummer van windows in de rechter onderhoek staan, en verder blijf mijn scherm zwart, en als het opstart muzakje helemaal is afgespeeld, hoor ik meteen het LOGOUT muzakje, en dan wordt ik dus ook automatisch weer uitgelogd.
Om een lang verhaal kort te maken: "Ik kan wel inloggen, maar eigenlijk toch ook weer niet"
Ik wordt nu echt wanhopig (windows opnieuw installeren is voor mij geen optie, dus dat hoeft niemand me voor te stellen).
Ik heb ook al geprobeerd windows er gewoon overheen te installeren, maar ik weet eigenlijk niet welke optie ik daarvoor moet hebben

ik heb de herstelconsole geprobeerd, maar daar moest ik alleen een paar vragen beantwoorden (wachtwoord invullen), en meteen daarna kwam ik weer in een 2000 versie van dos promt terecht.
Is er misschien iemand die dit eerder heeft meegemaakt en die weet hoe ik dit kan oplossen?