• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

header probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
ik wilde testen met een header; dus ik plaatste een header met een foto.nu was dat toch niet je van het maar ik krijg nu de header niet weg(niet via selecteren/delete of backspace).ook zit er nu een whitespace in mijn worksheet en zijn er meedere vakjes bijgekomen....iemand enig idee hoe dit weg te krijgen(klinkt misschien wat wazig).ik heb al gezocht maar kan niet echt iets vinden wat mij kan helpen.

En hoe heb je die header geplaatst? Via dezelfde manier moet je die ook weer kunnen verwijderen.

dat is het grappige,dat dacht ik ook :) maar helaas peanut butter.ik heb trouwens ook zo'n hele rare indeling gekregen....indeling in meerdere vakjes gedeeld door een stippellijntje.ik was eerst in de richting van een printindeling aan het denken,maar daar kan ik ook niets vinden.

Hang dan eens een voorbeeldje bij, gezipt. Hoe kan men anders zien waar jij mee bezig bent.

En zet de vragen die jij hier al gesteld hebt en die opgelost zijn, op opgelost. Dat zijn er ondertussen meerdere.

Wigi

elke vraag die voor mij ogleost is die ze ik op opgelost.ik heb vandaag 2 vragen gepost;deze en eentje over de name box die ik uiteindelijk zelf opgelost heb.ik heb de uitwerking erbij geplaatst toen ik de vraag sloot;zie het probleem dus niet echt.
ik heb trouwens een attachment bijgevoegd met het probleem.de text heb ik weggehaald(privacy).met rode pijltjes heb ik het probleem aangegeven.

alvast bedankt.

Bijlagen

• attachm.gif
    attachm.gif
    26,5 KB · Weergaven: 61
het lijkt erop alsof de vraag niet op opgelost komt de staan wanneer ik rechtsonderin op vraag is opgelost klik...

Probeer het dan nogmaals, misschien was er tijdelijk iets mis.

Deheugden, Met welke versie van Excel werk je? Als ik in mijn versie (XP) een header instel in een lege pagina, zie ik ook alle paginascheidingen (maar dan nog met stippellijntjes). Het lijkt er wel op of een hogere versie van Excel hetzelfde doet als Word. Namelijk alle printpagina's al tonen.
Kijk 'ns wat er gebeurt als je de header weggooit (File > Page Setup > Header/Footer) en daarna een nieuw printbereik instelt?

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan