Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet of het dan toeval is maar weer na de installatie van SP2 lukte het opstarten niet meer in 1 keer. (Ik heb hem net verwijderd en hij doet het weer :S.) En deze keer heb ik de gedownloade versie van sp2 gebruikt. Heeft iemand enig idee? Dus voor sp2 deed hij het gewoon goed, maar ik kan niet zonder sp2. Iemand?????Lange Pier zei:SP2 veroorzaakt GEEN vastlopers, dan is het dus de geluidskaart of de netwerkkaart, ik vermoed die laatste, indien het er eentje is met een Realtek chip, die zijn niet echt je van dat.
Die site, nu ook wel bekend onder Nucia.nl heeft als hoofd Spyware en virussen. Ik denk dat je hier meer kans maakt met je probleem. Zoals ik aangaf, zal een Hijackthis log je probleem niet oplossen ben ik bang.rutje1 zei:Ik d8 dat die site (eerst www.antispywareoffensief.nl ) echt alleen voor spyware en virussen was, zal ik daar nu wel of niet posten?
Weinig problemen, maar er zijn heel veel mensen die op Nucia actief zijn, die ook op Helpmij zitten.StoneyCity zei:je kunt allebei de forums uitproberen nucia en helpmij wat is het probleem dan?
StoneyCity zei:je maar ze word wel een beetje ongeduldig is duidelijk meer dan 50 posts
Stonecity zei:je kunt beter ff naar de pc boer gaan bios updaten voor beetje centjes is velen malen goedkoper dan een nieuwe geheugenkaart kopen
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.