!!HELP MIJ!!Opstart problemen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okej, inmiddels is het een tijdje later na de eerste post en helaas is het probleem nog niet verholpen. Het gaat me nu ook meer al om de uitdaging omdat het mogelijk moet zijn om het op te lossen lijkt mij. Heeft iemand ondertussen al een nieuw idee gekregen, gehoord over nieuwe programmatjes om fouten op te sporen of iets?

Graag hier posten!
Alvast bedankt voor de komende reacties. :p

windowsxp_sp2_review_final_promo.png

Laatst bewerkt:
ehh, je gelooft toch niet echt dat ik vanaf april dit jaar opnieuw ga inlezen?

Voor degene die al met dit probleem hebben geholpen weten het wel na alleen al het 1e topic gelezen te hebben. Ik had ook een nieuw topic kunnen openen maar dan was het ook niet goed geweest. Ik vind dat er licht normaal gereageerd kan worden en anders gewoon niet.

Dus weet jij nog iets wat het kan zijn?
Reageer dan aub. ;)

Na 5 maanden herinner ik mij echt niet meer hoe we 't e.e.a hebben geschreven / besproken. Iets eerder een nieuw bericht posten zal zeer zeker bij dragen tot een goede communicatie!

Misschien nog ter aanvulling: als het probleem je erg dwars zit dan wacht je toch geen 4 a 5 maanden voordat je er weer op terug komt......!

Als je veel op dit forum aanwezig bent en je moet regelmatig 4 pagina's met berichten weer teruglezen / opnieuw beleven, dan is dat echt niet te doen. Als jij een probleem hebt en daar wordt binnen een week of zo op gereageerd en daar ook weer op gereageerd, dan is het te doen. NIET na 4 maanden!

Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen ook op andere forums gekeken en omdat je hier niet zomaar mag posten om hem bovenaan te brengen doe ik dat ook niet. Daarom na een tijdje nu nieuwe reactie om te kijken of er tog wat is.

Da's een heel logische reactie, alleen heb ook begrip voor degenen die trachten te helpen. In mijn geval zou het betekenen dat ik vanaf je eerste bericht alles weer door moet gaan lezen om in te schatten wat er aan de hand was, wat er in de tussentijd gedaan is en wat nog mogelijk is. (Bij 5 postings op een probleem is dat nog wel te doen, maar bij 4 pagina's.................)
Als je in een periode van enkele weken een probleem met zijn allen probeert op te lossen dan weet je veelal uit het hoofd wat er besproken / geadviseerd is tot dan toe en da's nu ver weggezakt (lees: niet meer aanwezig)

Eindelijk na veel proberen is mijn probleem opgelost! Het was een Hardwareprobleem. Het werd veroorzaakt door de videokaart. Ik weet niet wat er precies mee mis was maar na het vervangen van de videokaart door een andere werkt de pc helemaal goed! Bedankt voor de hulp en de moeite allemaal! Mvg, rutje1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan