Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je even door wil geven waar je woont .Kben Egt Hopeloos Sebiet Gooi Ik Dieje Laptop Uit Het Raam Jo![]()
Heeelp Mij,,!!![]()
Volgens de handleiding (ja ik heb even de cd gedownload) heb je helemaal geen drivers nodig.
Je kan door het IP adres 192.168.2.1 in te geven in je browser (wel een 'vaste' kabel gebruiken) je modem/router benaderen en daar alle noodzakelijke instellingen maken.
Het 'WiFi' gebeuren werkt ook prima met de ingebouwde windows toepassingen (een draadloos netwerk opzetten)
Open eerst eens internet explorer en type daar in de adresbalk 192.168.2.1 en druk op enter, je zou dan in de router/modem moeten komen.
Je zal dit moeten doen als het modem/router met een netwerkkabel verbonden is met de pc, draadloos gaat echt niet werken.
Vertel dan eens wat je te zien krijgt.
Drivers heeft hij wel nodig. Niet voor de Router maar wel voor de USB stick. Die stick heeft hij nodig om draadloos te kunnen werken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.