Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door crash
Welkom op Helpmij.
Hoe heb je alle software gewist?
Welke Windows versie heb je?
Voor Windows ME en Windows Xp, probeer een herstelpunt terug te zetten.
PS bedenk de volgende keer even een betere titel dan alleen "Help".
Bedenk een titel die te maken heeft met je probleem.
Het is in je eigen voordeel.![]()
Geplaatst door skelle
format c bij de opstart, dat gaat wel want dat is volgens mij een programma dat je vanuit je bios opendoet en dat staat d8ek in je romgeheugen dus dat kan in principe niet weg zijn(rom geheugen kan alleen maar schrijven, niet overschrijven of wissen)tja, jammer dat je moet formatteren, maar je kan wrs ook geen programmas meer installeren gwn volledige format van de c
Geplaatst door crash
Skelle, Format C: is wel heel robuust.
@me12345,
Als het goed is heeft Reg Cleaner een backup gemaakt.
Probeer die eens terug te zetten.
Ik vermoed dat je RegCleaner gestart hebt, vervolgens alles aangevinkt en verwijderd. Dat is niet de bedoeling.Geplaatst door me12345
programma heet "reg cleaner"
Geplaatst door Guus abc
Ik vermoed dat je RegCleaner gestart hebt, vervolgens alles aangevinkt en verwijderd. Dat is niet de bedoeling.
Je hebt dan niet het register schoongemaakt (dat doe je via Tools > Registry Cleanup), maar alle registerverwijzingen van je bestaande programma's gewist, behalve die van Microsoft programma's - vandaar dat Windows nog wel opstart en IE ook nog werkt.
Helaas werkt RegCleaner nu ook niet meer, zodat je de backup daarmee niet terug kunt zetten.
Als je op een of andere manier via Windows Verkenner nog in je mappen kunt komen, kun je nog wel het volgende proberen:
Zoek in de map C:\Program Files\RegCleaner\Backups de backup-bestanden op.
Ze hebben de extensie .reg (Registraties).
Als je er met je rechtermuisknop op klikt, kun je in het snelmenu kiezen voor Samenvoegen; de backup wordt dan weer in het register teruggezet.
Heb je meerdere .reg-bestanden in die map, dan moet je ze allemaal op die manier terugzetten.
Daarna even opnieuw opstarten.
Guus.
Geplaatst door puppie
Kun je nog wel in de veilige modus komen.
Als dat kan dan kun je ook nog dat proberen.
Als je in de veilige modus bent kun je kiezen voor laats bekende werkende configuratie.
Dit zou nog een optie zijn.
Als je dat doet, krijg je een snelkoppeling op je bureaublad.Geplaatst door me12345
oke.. ik heb nu de map C:\Program Files\RegCleaner\Backups gevonden ......
kopieren naar (en dat kan alleen naar bureaublad)
Geplaatst door Guus abc
Als je dat doet, krijg je een snelkoppeling op je bureaublad.
Als je daarop klikt zou die map direct moeten openen.
Misschien krijg hem zo open.
Guus.
Geplaatst door puppie
Het op F8 drukken moet gebeuren zodra jij de computer aanzet.
dus voordat er ook maar iets van windows op je beeldscherm komt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.