Hitman Blood Money

Status
Niet open voor verdere reacties.

malt3se

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
hey mensen.

In het spel Hitman Blood Money heb je 1 level met een afkickcentrum voor alcohol verslaafden. Flatline.
I heb deze missie wel al uitgespeeld maar er is 1 ding wel een beedje raar.
As je begint loop je het pad omhoog en staat er ergens in het midden van het pad een slatvormpje met 2 containers. achter die containers staan een patient die de heletijd stiekem loopt te drinken. er staat een [!] bij dus er moet écht iets te doen zijn. ik heb me al verkleed als een dokter en als mortuarium knul om vervolgens met hem te praten. maar niks helpt.

kunnen jullie misschien wel helpen?

tnx. Robert

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je hem alleen kan gebruiken om je "Patient Robes" te krijgen. Jij hebt waarschijnlijk de papieren gejat van dat bankje en daarmee naar binnen gelopen. Heb verder niks met hem kunnen ontdekken. Heb je het al geprobeerd met een bewakers outfit?

nee, maar een patient's robe krijg je ook als je je moet omkleden toch? dat wordt je nog toegewezen door een verpleegster. dat met die bewakers outfit is misschien een idee.

nop. bewakers outfit noch een patient outfit zelf kan er iets bij doen. het loopt op dat punt dus dood. heel raar. er moet toch een manier zijn om daar iets te doen? anders zou het uitroepteken er ook niet staan.:confused:

opslaan

ik heb zelf een probleem

ik zit in de 1ste level (traingslevel, in dat pretpark), maar ik kan mijn opgeslagen spellen niet terugvinden en moet dus opnieuw beginnen.

Kan iemand mij helpen

Ik meen mij te herinneren dat je helemaal niet kúnt opslaan in dat pretpark level...

vintage year

In vintage year heb ik die oude man vermoord en voor Manuel heb ik op een katrol een mijn geplaatst, gewacht tot hij onder een plank met tonnen stond en doen ontploffen (accident). Maar dan zit ik vast, ik vind de uitgang niet. Heb ik die mijn nog nodig of weet iemand waar die uitgang is ??

die mijn moet je inderdaad plaatsen op die katrol. het duurt wel een tijdje voordat Manuel Delgado onder het plateu met vaten gaat staan maar als het eenmaal zo ver is moet je echt ABSOLUUT zeker weten dat de guard die normaal gesproken bovenaan die trap staat je niet ziet. met delgado eenmaal dood hoef je als je eerst die vader van Delgado hebt vermoord (het beste te doen terwijl hij op zijn contrabas aan het spelen is) alleen maar terug te lopen naar die lift en naar beneden te gaan. daar staat een vliegtuig waarmee je ontsnapt.
eventueel eerst je pak en/of wapens ophalen als je die ergens hebt laten slingeren.
levert meer geld op ;).

ik hoop je hiermee opweg te helpen.

probleem is dat ik die lift niet vindt. Ik zie hem wel op de kaart maar ik vind de weg niet. er staat een muur in de weg, hoe geraak ik erdan ?

vrij simpel, wanneer je bovenaan de trap staat om die mijn te plaatsen ( ik verwacht dat je dat al gedaan hebt) en die man hebt vermoord, moet je gewoon naar beneden lopen. volg gewoon de weg tot je in een ruimte komt met vaten aan de muur. een van die vaten is een deur.
Misschien ben je er al doorheen gekomen op de heenweg maar er zijn meerdere wegen om bovenaan die trap te geraken. Let wel op, de deur draait vanaf die kamer gezien naar je toe. begin niet te flippen als de deur niet opengaat ^^.
Eenmaal door de deur volg je gewoon weer de weg. langs een of andere heroïne inpak handel als het goed is. dan zie je als je daar langs bent aan de rechter kant een lift.
Maak geen heisa in die lift anders ben je nat.
Eenmaal beneden staan er 2 guards.
1 staat als het goed is naar het water te kijken, de ander ligt aan de andere kant te slapen.
Als je ze niet wilt vermoorden moet je je zo gewoon mogelijk gedragen en er langs lopen.
Wil je dat wel:

Pak een hamer die op de ton ligt als je de lift uitkomt. ik neem aan hoe je iemand zo'n hamer in zijn hoofd moet slaan van achter? zo niet: houd linker muisknop ingedrukt zogou je achter je slachtoffer staat, loop wat dichterbij en laat vervolgens links los.
Alsof je snoep van een baby afpakt.

klim in het vliegtuig en je bent weg ^^. simpel en toch eenvoudig.

Ik hoop dat je het nu wel snapt?

*
**

*PS. waneer je het level begint, start je buiten de muren toch? wanneer je het level hebt uitgespeeld en nog moet ontsnappen, kun je ook weer teruglopen naar boven. precies dezelfde plek als je begint Ongeveer bij die poort met je gezicht naar de muur gaan staan. als je dan naar de linkerkant van de muur loopt, loop je richting die afgrond... aan die kant is ook een weg naar beneden via de rotswand. ook makkelijk.

**PS. aan alle andere mensen die dit lezen: Mijn vraag helemaal bovenaan is nog steeds niet opgelost. Zou iemand me toch even willen helpen AUB?

vriendelijk bedankt en groetjes, Malt. :D

Flatline

Over flatline gesproken

Ik zit in de medische vleugel, maar die 2 verzorgers laten mij nie door naar de cellen. Het lukt mij wel om ze uit te schakelen, ( 1 neer slaan en vergiftigen, de ander in de rug verdoven), en ik stop ze dan in cellen. Maar dan stijgt de meter helemaal in het rood, na een tijd wordt dat weer groen.

Weet iemand een stillere manier om die 2 uit te schakelen.

Groeten,

Dat zou ik zo dan even moeten bekijken... Nu heb ik er even geen tijd voor maar ik stuur wel een mailtje als ik het weet. ^^

aan alle andere mensen die dit lezen: Mijn vraag helemaal bovenaan is nog steeds niet opgelost. Zou iemand me toch even willen helpen AUB? vriendelijk bedankt en groetjes, Malt. :D
Bij die patient die daar achter die containers loopt kan je helemaal niks, behalve heel snel betrapt worden. Volgens mij is hij verderop in het spel pas van belang als extra target, maar dan loopt hij in het pand. Een andere verklaring is er niet.

hey mensen,ik zit vast in hitman blood money in een level waar je een rode kip moet achtervolgen die missie lukt me steeds niet kan iemand
me helpen aub:D

groetjes hitgilles:thumb:

Laatst bewerkt:
Vrij makkelijk. Volg de rode kip. Hij loopt een steeg in. Kill hem (schiet hem dood, wurg hem steek hem, maar doe iets) Wees snel want er loopt ook politie door die steeg. Trek zijn pak aan, Koffertje mee, Lijk in de container en op pad. Loop naar het bewaakte pand waar je 1e target loopt (de oudere man) ga rustig naar binnen, trap op en leg de koffer op tafel. Hij loopt naar het balkon. Zorg dat er geen andere mannen in de kamer zijn als alleen hij en jij. Wurg hem om vervolgens zijn mooie zwarte pak aan te doen, zijn walky-talky op te pakken en als het goed is heeft ie ook een desert eagle bij zich.

2e target: Nu je de walky-talky hebt, heb je ook metteen de locaties van je 2 andere targets. Dit is het echtpaar kip om zo maar te noemen. De vrouw loopt overal rond. ook in een steegje waar een piano aan een touw hangt. Klauter via een weg langs de muur (over koffers hokken dozen e.d) naar de piano en plaats een mijn ( jeweetwel zo'n op afstand ontplofbaar ding) op de katrol. ga weer rustig naar beneden. wacht tot de vrouw onder de piano in haar walky-talky staat the praten en sla dan toe. (dus op de knop drukken zodat de mijn ontploft)
Dat is dat. 2 neer nog 1 te gaan.

Target 3: Nu moet je snel zijn. Je begint in een hotel. Daar tegenover heb je een klein steegje waar je ook omhoog kunt. Doe dit en volg het pad tot je in een kamer op de 1e verdieping komt waar een man ligt te slapen. Dit is een ober. zijn pak ligt in een zak op de grond naast zijn bed. trek dit aan maar maak vooral geen geluid anders wordt hij wakker.
( om hem in slaap te houden kun je hem vergiftigen of gewoon slaapmiddel toedienen)
Nu klauter je weer naar beneden (pas op voor politie) en als een speer naar je volgende target die zich op de bovenste verdieping van een restaurant bevind. Je kunt via de steeg erlangs omhoog maar het is sneller om via de keuken van het restaurant te gaan. In een kippenpak wordt je uit de keuken getrapt, daarom heb je een oberpak aangetrokken. Loop naar boven. als het goed is is het de man van de vrouw die je zojuist geplet hebt. Zorg dat je stil bent want als hij je ziet rent ie metteen weg. (zo'n mietje is het dus. Hij heeft ook nog een sniper. kun je nagaan)
Dus kill hem en je bent klaar.

Ga nu terug naar het steegje waar je de rode kippenman hebt gedood en haal je mooie zwarte Hitman pakje op.

Loop nu naar de uitgang alsof er niks gebeurd is. Pas wel op dat je niet door de zone heen loopt die is afgezet door de politie (hierin staat de kist met munitie. op de map aangegeven met een ster)

Ik hoop dat dit helpt. Veel succes.

Gr, malt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan