hoe kan ik me psp oplade?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar was jouw PSP op dat moment mee bezig, want dat word in deze post weer onduidelijk (eerst zeg je namelijk dat je een spel aan het spelen was, en nu zeg je dat je was vergeten dat hij aanwas :confused:)???

p.s. Als hij aan het updaten was, ben je het haasje, dan is hij zeker wel gebrickt en moet je hem inderdaad laten repareren:(

uhh nou kijk ik was aan het spele maar ik had zeg maar geluid uit staan vandaag vergete om te uit te doen en ik denk niet dat ik zatte update dus ? batterij?

Laatst bewerkt door een moderator:
uhh nou kijk ik was aan het spele maar ik had zeg maar geluid uit staan vandaag vergete om te uit te doen en ik denk niet dat ik zatte update dus ? batterij?

Sorry hoor, maar een punt, een komma en hoofdletters lezen een stuk makkelijker. Je had je geluid uit staan omdat je dat was vergeten uit te doen?!

Ga nou eerst eens testen met een andere batterij, want wij kunnen natuurlijk moeilijk in jou psp kijken vanaf waar wij zijn.

Of leg eens goed, duidelijk en met leestekens uit wat er precies aan de hand is, wat eraan vooraf ging en hoe het er nu voor staat.

Sorry hoor, maar een punt, een komma en hoofdletters lezen een stuk makkelijker. Je had je geluid uit staan omdat je dat was vergeten uit te doen?!

Ga nou eerst eens testen met een andere batterij, want wij kunnen natuurlijk moeilijk in jou psp kijken vanaf waar wij zijn.

Of leg eens goed, duidelijk en met leestekens uit wat er precies aan de hand is, wat eraan vooraf ging en hoe het er nu voor staat.

oke dus de hele verhaal vertelle met plezier:).

kijk ik had die psp gekocht 85euro 2de hands marktplaats oke ik kwam naar huis en toen ik wou oplade deed die dat niet ,ff naar me vriend gebeld hij zei er moet oranje licht kome kwam niet ,me psp was half vol 50% die 40% heb ik ziitte spelletjes spele,
de volgende dag rond 5 uur ik wou weer gaan proberen om te oplade lukte weer niet dus maar ff weer spelletje spele geluid uit gedaan was vergeten om aan te doen-.- slim van mij mja
batterij eruit gehaald ff erin geblaze ik stop batterij der weer in en hij deed het niet meer?

Dan lijkt het er verdacht veel op dat er al een probleem was met de psp toen jij deze kocht.

Makkelijkste is inderdaad op zoek te gaan naar een bedrijf dat de psp kan repareren. Het contactje voor de stroomkabel kan kapot zijn. Test jou lader eens op de psp van een ander. Werkt de lader dan wel, dan weet je zeker dat het probleem in de psp zit.

Probeer vervolgens ook de batterij van een ander en kijk of er dan leven in de PSP komt.

Gebeurd er niets, dan is er inderdaad iets niet pluis, maar van een afstand is moeilijk te zeggen waar het probleem precies zit. Daarvoor zal je toch echt naar iemand toe moeten met verstand van psp's of, als dat nog kan, de koop ongedaan maken.

Dan lijkt het er verdacht veel op dat er al een probleem was met de psp toen jij deze kocht.

Makkelijkste is inderdaad op zoek te gaan naar een bedrijf dat de psp kan repareren. Het contactje voor de stroomkabel kan kapot zijn. Test jou lader eens op de psp van een ander. Werkt de lader dan wel, dan weet je zeker dat het probleem in de psp zit.

Probeer vervolgens ook de batterij van een ander en kijk of er dan leven in de PSP komt.

Gebeurd er niets, dan is er inderdaad iets niet pluis, maar van een afstand is moeilijk te zeggen waar het probleem precies zit. Daarvoor zal je toch echt naar iemand toe moeten met verstand van psp's of, als dat nog kan, de koop ongedaan maken.

dat koop ongedaan make kan niet ik ben die mens 100x hij neemt niet op het is een marokaan jwz;) gestole boel**** enz

maarja alsik nog iets hoor ofz stuur ik wel een mail wat ik het beste kan doen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan