Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Running Computer Setup
1. Turn on or restart the computer by clicking Start -> Shut Down -> Restart the computer.
2. When the blinking cursor appears in the upper-right corner of the screen, press F10
NOTE: If you enabled a setup password, it must be used to
access Computer Setup.
4. Click a language and press Enter.
5. Click Computer Setup and press Enter.
6. When you are finished, click Exit. A series of Exit options
appear.
[Flame modus aan]
@michiel117: Als je de hele discussiedraad had doorgelezen had je gezien dat er een handleiding gelinkt is én een citaat eruit gegeven dat het F10 moet zijn. Het betreft hier geen Dell computer, zoals je in jouw schermafdruk laat zien.
Graag eerst alles even doorlezen voordat je reageert, ajb.
[Flame modus uit]
Tijs.
Michiel 117,
Ik snap hier niks meer van. wat ik graag wil is:
1. Mijn harde schijf formatteren
2. In de BIOS komen
@Crash: Het is een BIOS update, het is dus geen BIOS op floppy.
"Creates a ROMPaq diskette to upgrade the System ROM in Armada 1700/1750 Series notebooks."
Dat schreef ik zojuist al. Ik verwacht er dus niet veel van, maar misschien doet het blokje en/of F10 het dan wel na die update.
Tijs.
@Crash: Het is een BIOS update, het is dus geen BIOS op floppy.
"Creates a ROMPaq diskette to upgrade the System ROM in Armada 1700/1750 Series notebooks."
Dat schreef ik zojuist al. Ik verwacht er dus niet veel van, maar misschien doet het blokje en/of F10 het dan wel na die update.
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.