hoe update ik mijn bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Berichten
370
ik heb net een nieuwe pc inelkaar geknutseld en geeft die aan unkown cpu update your bios zoiets komt er dan te staan bij het moederbord zitten 2 cd´s en die pakt die geen van beide en er staat nog geen OS op wie kan mij helpen
het is het moederbord asus p5e-vm hdmi en dual core E8400 processor
 
ik kijk even op die site is het ook gevaarlijk wat ervoor komt want ik krijg dit

UNKNOWN CPU IS DETECTED, UPDATING BIOS IS REQUIRED TO UNLEASH ITS FULL POWER!

en hoe kan ik hem updaten zonder besturingssysteem? op usb stich zetten ofzoiets:p
 
Lees nou eerst die link maar eens door voor je verder vraagt. Voor een bios-update heb je helemaal geen besturingssysteem nodig!
 
is die er ook in het nederlands want mijn engels is niet echt zo goed en waar moet ik dan op klikken op How To Upgrade Your BIOS?
ik zie ook staan dat je op AFUDOS.EXE moet klikken maar ik krijg ook nog niet zoon ding dat je dat kan intikken
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad de juiste links, maar wel in het engels
 
dus ik moet voor mij bios versie 0405 downloaden en op cd zetten en dan die installeren? in DOS
 
Laatst bewerkt:
het is geluk maar hoe krijg ik zoon balkje dat ik kan invoeren format C: enzo en wat moet ik invoeren om de hardeschijf te formatteren en hoe installeer ik windows?
 
ik heb dat als 1st boot en als ik de cd van windows xp erin doe en even wacht dan hoor ik de cd speler draaien maar komt er een cursor te knipperen en dan besturingssysteem ontbreekt?
 
kijk eens al hij opstart of er staat iets met "boot from " iets met boot bij mij is het ESC dan kan ik kiezen vanaf wat ik wil booten.......
 
En nog iets voor straks alvast: welke Windows versie ga je installeren? Vista of XP.
En heb je een SATA harddisk??

Want XP en SATA vergt een aparte procedure!!
 
ik wou xp 32 bit versie installeren en is een ide harddisk en ik krijg geen opdracht balk ofzoiets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan