meelman
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 okt 2002
you're welcome...Geplaatst door ricardovw
thnx

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
you're welcome...Geplaatst door ricardovw
thnx
ja, maar jouw chipset en CPU temps zijn uitzonderlijk laag. Ik denk zelfs dat die verkeerd worden afgelezen. Kijk eens in BIOS wat daar voor temperaturen staan...Geplaatst door brits
bij mij is de hdd het warmst.
brits
JVolgens mij is 40 graden wel normaal. Pas zorgen maken bij 60+ voor je hd...Geplaatst door brits
wat is dan de normale temperatuur van een hardeschijf.
zeer vreemd. Wat zegt Asus Probe?Geplaatst door ricardovw
nog een bijlage'tje
prima dus...Geplaatst door brits
mijn hdd is 41graden.
en scroll eens naar boven bij het vakje links boven op de eerste screenshot. Wat staat daar over de drievoudige detectie van he moederbord?
dat het moederbord door gigabyte gemaakt wordt (en dus fysiek gelijk is aan een gigabyte mobo) of dat AIDA32 ernaast heeft gemeten.Geplaatst door brits
aida32 klopt volgens mij niet want er staat dat ik een gigabyte mobo heb maar eigenlijk is het een columbia mobo. wat is hier van de rede.
al op de site van gigabyte gekeken? Als daar bij downloads of software niets te vinden is bestaan er geen programma's speciaal voor gigabyte mobo's. Maar je zou gewoon asus Probe kunnen proberen. Dat programma werkt bij meerdere merken...is er van gigabyte ook zo soort programma waarmee je de temperatuur kan op meeten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.