Hotel giant 2 fout: kan niet spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

help404

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2009
Berichten
13
Als ik hotel giant 2 wil opstarten gaat het goed tot en met het laden van hotel giant 2.
Ik heb hem al omtelbaar keren opnieuw geinstalerd en dat helpt ook niet.

ik heb er een foto van gemaakt.
EF.jpg


heb het spel 3 maanden geleden gekocht.
 
Ja, hij doet het en ik moest me computer opnieuw opstarten alles gaat goed tot en met ik hotel giant 2 weer ging spellen. toen kwam hetzelfte als ervoor.

probeer eens rechtermuisknop eigenschappen compabiliteit uitvoeren in xp sp 2 of 3 en dan ook als administrator ;)
 
Misschien als je deze download en installeert

http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=7b9ba261-7a9c-43e7-9117-f673077ffb3c

Of is dat hetzelfde bestand als die andere ?

Wat je ook kan proberen is DirectX opnieuw te installeren.
Dat kan op deze link http://www.microsoft.com/downloads/...38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=en

Oke, heb ik gedaan maar het helpt nog niet. en oja die eerste link is niet hetzelfte als die ander.

Nieuwe kopen of zijn er nog oplossingen
 
Het ligt niet aan het spel , maar aan de computer denk ik.

Kun je het spel installeren op een andere PC en kijken wat er dan gebeurt ? Of krijg je dan misschien problemen met een evt. serial of code ?
 
Het ligt niet aan het spel , maar aan de computer denk ik.

Kun je het spel installeren op een andere PC en kijken wat er dan gebeurt ? Of krijg je dan misschien problemen met een evt. serial of code ?

geen problemen met serial codes ;) en het licht niet aan het spel dit spel zelf werkte eerder op die pc dus het is iets bij de pc ;) waarschijnlijk na een windows update
 
Ja ik denk het ook , want het is een fout van Visual Basic dus er zal wel iets niet goed geinstalleerd zijn op de pc ofzo.

Wat voor PC is het ? merk en model of de specificaties.
 
Ja ik denk het ook , want het is een fout van Visual Basic dus er zal wel iets niet goed geinstalleerd zijn op de pc ofzo.

Wat voor PC is het ? merk en model of de specificaties.

Ik heb windows Vista home premium, merknaam is HP en heb intel Pentium Dual core en NVIDIA.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan