Hotel giant 2 fout: kan niet spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb even gezocht en je computer kan het spel in ieder geval prima aan dus ik zoek nog even verder. Laat het modelnummer maar zitten.
 
Probeer je drivers te updaten. Van de videokaart en van de geluidskaart.
 
Heeft het spel ooit wel gewerkt?

Download het programma pc wizard eens: http://www.cpuid.com/pcwizard.php

En plaats hier een hardware overzicht.

Of ga eens naar www.canirunit.com en zoek het spel daar uit de lijst en doe de test. Kunnen we iig uitsluiten of het probleem bij de hardware ligt.

Heb je tijdens het spelen ook nog websites openstaan met b.v. streaming muziek?
 
Laatst bewerkt:
Waar kan ik een modelnummer vinden?

onderkant/achterkant

maar het is helemaal niet nodig je pc heeft het gespeeld(toch) dus hij kan het aan :/

doe even een driverupdate (van alles)
delete vervolgens de virtual c++ bestanden(de-instaleer deze dus)
en herstart
instaleer nu de nieuwste :D (uit onze links)
en dan moet het weer werken

@Mr Skyline waarom wil je in hemelsnaam zijn pc modelnummer weten?

*EDIT* ik dacht dat hij het al ooit gespeeld had op die pc mijn fout :D /*edit*
 
Laatst bewerkt:
Heeft het spel ooit wel gewerkt?


Of ga eens naar www.canirunit.com en zoek het spel daar uit de lijst en doe de test. Kunnen we iig uitsluiten of het probleem bij de hardware ligt.

gaat lastig ;) canYOU:)P)runit staat hij er niet tussen ;)

maar hier de system requirements voor de game ;)

naamloosxkd.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Mr Skyline waarom wil je in hemelsnaam zijn pc modelnummer weten?

Ik wou uitsluiten of het evt aan de hardware zou liggen daarom dacht ik dan kan hij CanYouRunIt.com proberen , alleen stond ie daar niet tussen dus dacht ik dan check ik het zelf wel even. De slimline serie is vrij nieuw dus dat zal het probleem niet zijn.

Vandaar dus :p
 
Ik wou uitsluiten of het evt aan de hardware zou liggen daarom dacht ik dan kan hij CanYouRunIt.com proberen , alleen stond ie daar niet tussen dus dacht ik dan check ik het zelf wel even. De slimline serie is vrij nieuw dus dat zal het probleem niet zijn.

Vandaar dus :p

ik had je berichtje ook niet gezien van laat maar ;) dus bij deze :p
nee ik verwacht toch ook driver problemen
 
Ik had ook niet gezegd dat ie dat kon proberen , ik dacht laat ik eerst ff checken of ie erin stond en dat stond ie dus niet. Ben al veel verder met mijn gedachte :p
 
Ik had ook niet gezegd dat ie dat kon proberen , ik dacht laat ik eerst ff checken of ie erin stond en dat stond ie dus niet. Ben al veel verder met mijn gedachte :p

nee haha dat zij lita ook ;) was een qoute op lita niet op jouw
 
Ja dat is waar.

Even een vraagje wat hier eigenlijk niks mee te maken heeft
Ik heb net op een of andere toetscombinatie geklikt en in mijn firefox zoekbalkje van google typt ie opeens van rechts naar links. heb jij een idee hoe ik dat kan oplossen :p
 
Ja dat is waar.

Even een vraagje wat hier eigenlijk niks mee te maken heeft
Ik heb net op een of andere toetscombinatie geklikt en in mijn firefox zoekbalkje van google typt ie opeens van rechts naar links. heb jij een idee hoe ik dat kan oplossen :p

shift + f6 toch?

anders kan je hier zoeken wat je bedoelde

*klikje*
 
Ik had em ff afgesloten en net weer aangezet de browser en nou doet ie het weer. Wat het was weet ik niet :p
 
En heb je ook een link voor me geluidskaart die ik ook wil updaten?
 
Heeft het spel ooit wel gewerkt?

Download het programma pc wizard eens: http://www.cpuid.com/pcwizard.php

En plaats hier een hardware overzicht.

@ Help,

Het zou prettig zijn als je eerst eens antwoord gaat geven op de vragen die gesteld worden. Voor je de driver kan installeren zal je toch moeten weten wat er in je pc zit.

Dus type nummer of overzicht met pc wizard. Daarna pas verder gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan