Hotel giant 2 fout: kan niet spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Help,

Het zou prettig zijn als je eerst eens antwoord gaat geven op de vragen die gesteld worden. Voor je de driver kan installeren zal je toch moeten weten wat er in je pc zit.

Dus type nummer of overzicht met pc wizard. Daarna pas verder gaan.

sorry maar die logica klopt niet :p

driverscanner :D
 
En wat klopt er niet aan dan?

Er worden vragen gesteld aan ts die niet beantwoord zijn, we weten niet welke onderdelen er in de pc zitten, dus hoe moet ts dan drivers updaten? Vandaar pc wizard of modelnummer.

Ts verteld niet of hij jou optie al geprobeerd heeft, wat overigens best wel eens DE oplossing kan zijn na mijn zoektocht op inet.

Dus sorry, maar ik zie niet waarom mijn vraag niet logisch is.
 
En wat klopt er niet aan dan?

Er worden vragen gesteld aan ts die niet beantwoord zijn, we weten niet welke onderdelen er in de pc zitten, dus hoe moet ts dan drivers updaten? Vandaar pc wizard of modelnummer.

Ts verteld niet of hij jou optie al geprobeerd heeft, wat overigens best wel eens DE oplossing kan zijn na mijn zoektocht op inet.

Dus sorry, maar ik zie niet waarom mijn vraag niet logisch is.

haha :D ik bedoelde je kan met een driverscanner zonder te weten WAT er in de pc zit je dingen zorgeloos update geen zoekwerk niks ;) is mischien de makkelijkste oplossing voor hem/haar

ja ts is een beetje stil ja hij zou nu toch zijn mail minstens 1x moeten hebben opengemaakt

ik bedoelde het niet beledigend overigens :D
 
Ja, zo'n programma is leuk, maar uiteindelijk mag je gaan betalen voor je de drivers kan updaten. Ik ken geen enkel programma dat dit gratis doet, helaas.

Enige dat je kan doen is zien welke drivers, daarna moet je ze alsnog opzoeken.

Een model nummer is handig, want (en ik neem aan dat je dit weet, niet knulig bedoelt) de drivers staan netjes op de website van de fabrikant.

Snap dat je het niet beledigend bedoelt, maar ik zag gewoon niet wat er niet logisch was :thumb:
 
Probleem is ook niet het scannen, maar het daarna daadwerkelijk binnenhalen van de updates. Die kosten geld en dat geldt ook voor een paar uit je link, die ik zelf al getest had.

En helaas, ook radarsync scant alleen en dat doet ie prima. Downloaden van de updates kan alleen na upgrade via betaling. Heb het hier net getest.

Dus je moet nog steeds op zoek.

Maar dat maakt verder niet uit, laten we maar weer ontopic.
 
Probleem is ook niet het scannen, maar het daarna daadwerkelijk binnenhalen van de updates. Die kosten geld en dat geldt ook voor een paar uit je link, die ik zelf al getest had.

En helaas, ook radarsync scant alleen en dat doet ie prima. Downloaden van de updates kan alleen na upgrade via betaling. Heb het hier net getest.

Dus je moet nog steeds op zoek.

Maar dat maakt verder niet uit, laten we maar weer ontopic.

ja is goed maar radarsync gebruik ik toch altijd :O kan zijn dat het oude is
als ik niet de illegaale uniblue gebruik :evil:

@TS kan je nu dan je gegevens een keer geven?
 
Nou hij heeft een HP Pavilion Slimline serie

De vraag is dan , welk model
Dan kunnen we dat opzoeken.
 
mijn model is HP Pavilion Slimline s3460.nl desktopcomputer. is dit beterer info?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan