Hotmail opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit met hetzelfde probleem...
Mijn hotmail word niet meer volledig geladen.. de buttons verzenden etc staan heel gek op de pagina en kan mn mails nog wel lezen maar geen mails meer versturen aangezien de verzendbutton niet werkt doordat hij niet word ingeladen. het worden allemaal kruisjes na circa 5 minuten.

Ik zit ook bij Planet, en kan dit probleem dus oplossen door in de netwerkinstellingen wat te wijzigen? Hoe kom ik in die netwerkinstellingen? zit namelijk met mijn laptop via een router op het internet. Hij pakt mijn internet via Intel PROset.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Mvg,
 
Start --> Configuratiescherm --> Netwerkverbindingen.

Selecteer je verbinding (Lan of Wireless ofzo), rechtsklik en kies Eigenschappen.
Selecteer in het nieuwe window Internet protocol TCP/IP en klik op Eigenschappen.
In het schermpje wat je dan ziet vind je je voorkeurs-DNS (primair en secundair).

Op deze manier regel je het dus op je laptop, en niet op je router... als je meerdere pc's hebt, zul je die dus allemaal langs moeten...
 
ik werk met vista en kan het bovengenoemde niet vinden. En als ik dat verander (ben coputerdummie) moet ik het dan tzt weer veranderen ?
Ik heb Planet internet van KPN en Hotmail (en ook ebay) werken niet bij mij, gisteren deden ze het al niet, vanmorgen even wel en nu al de hele ochtend niet maar ik wil mijn mail zo graag bekijken:confused:
 
Ben blij dat ik eindelijk wat gevonden heb, ik zit al 3 dagen zonder ebay, sinds donderdagavond. Van alles geprobeerd, maar niets hielp, maar heb nu die instellingen veranderd, en nog gebeurt er niets, of moet ik opnieuw opstarten?

Heb inmiddels opnieuw opgestart, helpt ook niet. iemand nog suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Opnieuw opstarten is niet nodig, ik denk dat je iets niet goed hebt gedaan. Loop het nog eens rustig opnieuw na: goede verbinding geselecteerd (LAN of draadloos), geen typefout in de cijfers, etc??
 
Bij mij werkt het veranderen van de dns serveradres ook niet ik heb ook vista draaien.
 
Nanette, je bent een schat, :thumb: Ik had het niet bij de lan gedaan, de wijzigingen, maar bij "'breedband" .Dus foutje van mij.
EINDELIJK heb ik weer Ebay. Ik heb daar mijn inkomsten door snap je? Ik heb al weer heel wat verloren vandaag. :mad:
Maar vanaf nu gaan we er weer tegenaan.

mensen bedankt voor jullie hulp, zat al 2 dagen te wachten op advies van Nucia, maar hoorde daar ook niets, was al bijna zo ver dat ik windows opnieuw zou laten installeren. :eek:

THANKS, ben zo blij, zo blij !!!
 
@ Allema

Sorry, ik weet niet hoe dit in Vista moet, ik heb ME en XP.

@ janemanes

Graag gedaan!
 
Hotmail traag en raar.

TCP - pref. DNS veranderd: 208.67.222.222 Zoals gelukkig genoemd op deze site. En niets door KPN of door hotmail. Ook niet bij navraag... 2 dagen stress. Het werkt, bedankt forumvirtuozen!
 
haotmail werkt niet goed

ik heb last met hotmail deze hebben ze geupdate, maar nu duurt het erg lang voor je bij je mail bent en de achtergrond + iconen voor de mappen worden niet geladen heb alles gedaan cokies verwijdert en de tijdelijke internet bestanden

maar niks helpt

wat is er aan de hand
 
Hallo,

Sinds gisteravond opent mijn hotmail niet meer. Ik heb al van alles geprobeerd,
Hotmail te zetten bij vertrouwde websites, ik heb geen firewall, dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik heb tijdelijke internetbestanden al weggehaald, evenals de cookies. Hij lijkt wel of hij oneindig blijft laden. Virusscanner heeft niets gevonden. Weet iemand misschien een goede spyware scanner?
Verder deed sinds vanochtend de achtergrond het ineens niet meer. Ik kan alleen maar een kleur instellen en de achtergrond die ik gebruikte is weg. Wanneer ik afsluit zie ik de achtergrond nog wel even voorbijkomen.
Ook heb ik MSN van de computer afgehaald, dit komt gewoon weer terug, maar staat niet meer tussen de software. Wat te doen?

Besturingsysteem: XP

Alvast bedankt!



antwoord:

De meesten van jullie die vandaag voor het eerst wilden inloggen op Windows Live Mail zullen het wel al gemerkt hebben: Het ging bepaald niet vlekkeloos.

Vanavond heeft Microsoft het volgende persbericht rondgestuurd:

@Live brandt vamiddag los’ stond er boven het persbericht dat we vanmiddag hebben gestuurd en dat hebben we gemerkt!We hadden al verwacht dat het storm zou lopen, maar toch heeft het onze verwachtingen overtroffen. Daardoor heeft een groot aantal Hotmail-gebruikers en de nieuwe Windows Live Mail gebruikers nu problemen met de toegang tot hun e-mail. Natuurlijk doen we er alles aan deze problemen zo snel mogelijk te verhelpen.
Jacqueline Smit, Country Manager MSN Nederland
 
Heb hetzelfde ge*** met eBay en hotmail sinds een dag (met Het Net)
Kan iemand even uitleggen hoe je bij de netwerkinstellingen komt met Windows Vista?
Ik kan niks vinden op dit ding...:confused:
 
De fout zit in de DNS van KPN
de oplossing is handmatig de correcte DNS-server in je TCP/IP instellingen zetten:

Even bij je netwerkinstellingen naar TCP/IP properties gaan, vervolgens bij 'Preferred DNS server' 208.67.222.222 intikken.

Zojuist gechecked en ja, het werkt weer!:D

Nou staan er bij mijn netwerkverbindingen 2 dingen;

1394-verbinding en LAN verbinding. Welke daarvan moet ik hebben? Volgens mij gewoon de LAN verbinding of niet? En dan moet ik dus bij Voorkeurs-DNS server 208.67.222.222 intikken?

Mvg,

Rutger
 
Ja, LAN
Ja, goede nummer bij DNS

Staat hierboven ook al enige malen aangegeven
 
Het probleem is niet opgelost. Ik kan nog steeds niet op ebay en hotmail komen. Heb de nummers goed gechekt. Alles klopt verder volgens mij.

Er staat bij netwerklocaties nu wel een extra verbinding met als type internet gateway
 
Laatst bewerkt:
De fout zit in de DNS van KPN
de oplossing is handmatig de correcte DNS-server in je TCP/IP instellingen zetten:

Even bij je netwerkinstellingen naar TCP/IP properties gaan, vervolgens bij 'Preferred DNS server' 208.67.222.222 intikken.

Zojuist gechecked en ja, het werkt weer!:D

Ik heb windows xp in het Engels. Hoe doe pas ik het aan en naar waar ga ik dan?
Maar erg top van je dat je er achter bent gekomen waar het probleem aan lag:thumb:
 
@ shankie

Bij mij werkte het meteen, maar heb van anderen gehoord dat je dan eerst een paar andere sites moet bezoeken en dat ie dan wél 'pakt'
Evt ook opnieuw opstarten.

Wel op OK gedrukt na instellen hoop ik?
 
Laatst bewerkt:
Hotmail werkt niet goed.

Wij hebben 2 pc's in huis. Eentje met een account en een met 2 accounts. Die met 1 acc.: geen hotmail. Die met 2 acc.: via de ene niets of alleen het hoofdscherm, het postvak is niet te openen; via de andere acc. kom je wel bij hotmail. Beide pc's draaien op dezelfde modem (router?). Wij hebben internet plus bellen van kpn. Alles gaat via Mozilla. Maar sinds kort gaat het de eerste keer opstarten ook trager. Eerst verschijnt bureaublad, maar kom je gedurende 2 min. nergens in. Daarna werkt alles weer normaal. Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is.
 
@ shankie

Bij mij werkte het meteen, maar heb van anderen gehoord dat je dan eerst een paar andere sites moet bezoeken en dat ie dan wél 'pakt'
Evt ook opnieuw opstarten.

Wel op OK gedrukt na instellen hoop ik?

Ik keen net even op www.nucia.nl en daar stond ook bij dat je de alternatieve server moest veranderen. Dat heb ik gedaan en nu doet alles het weer.

www.nucia.nl -> Preferred DNS-server: 208.67.222.222 Altern. DNS-server: 208.67.220.220

Maar dit is dus een alternatieve oplossing?
 
Ik wil niet vervelend doen, maar snap nu het helemaal niet meer:confused:.

Hoe moet ik dit aanpassen in windows xp. In het Engels??:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan