Hotmail opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bingo, ik heb Ndl WinXP, maar ik zal mijn best doen;
Open Networklocations (of iets dergelijks), meestal op je bureaublad
Ga dan naar Networkconnections (of zoiets) tot je rechts een scherm ziet met LAN- , wireless en evt. 1394 connections. Kies LAN als je mét draad en Wireless als je zonder draad op het WWW gaat en ga dan verder zoals Touchscreenfoot al in het Engels aangeeft.

Misschien nog een optie:
Klik rechts op je internetverbinding bij je klok rechtsonderin.
Klik op Open Network connections (of zoiets, iig bij mij de onderste van de rij opties) en kies dan voor LAN of Wireless
 
Laatst bewerkt:
O, lief van je Nanette:)

Ik heb op network connections geklik. En nu zie Local Area Connections.
Aan de linker kant kan ik kiezen uit: create a new netwerk connection, change firewall settings, of netwerk troubleshooter. Zit ik goed?
 
Als ik op dat icoontje ga staan zie ik alleen: Local Area Status...:(
 
Bingo: volgens mij is dit niet meer te snappen. Ik neem morgen contact op met kpn om helderheid te krijgen. Ik begin zelf niet met netwerk-instellingen te rotzooien, omdat ik daarvoor te weinig kennis heb.
 
ik heb op de local area con gestaan en erop met mijn rechter muisknop op geklikt.
en nu sta ik in tabblad algemeen. daar zie ik de optie internet protocol. ik kan kiezen voor properties. moet daar naar toe en dan klikken en dan; use the following adress.
 
Ik heb DNS weer teruggezet op Automatisch en Hotmail, eBay en apple.com zijn weer gewoon bereikbaar.

Storing is blijkbaar verholpen.
 
Ik heb geprobeerd alles weer op het normale te zetten maar het lukt niet helemaal. Deze instelling heb ik nu staan bij TCP/IP;



Er staan nu 3 dingen bij netwerklocaties en dat waren er eerst 2;

1 Gateway (deze stond eerst niet in de lijst)
2 LAN-verbinding
3 1394-verbinding

En als ik de gateway verbinding verbreek dan heb ik geen internet meer.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost. Heb de oude instellingen weer ingevoerd en vervolgens de stekker van het modem eruitgehaald en er weer in gedaan en alles doet het zoals het moet.

Nadat de pc weer opgestart was, is alles weer verandert. Er staat weer een gateaway. Iemand die mij kan helpen? Het gebeurd keer op keer wanneer ik de computer opnieuw opstart.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kan het absoluut geen kwaad hoor dat die gateway er nu tussen staat. Het geeft alleen maar aan dat je internetverbinding via die gateway gaat. Zolang je geen problemen hebt met je verbinding, zou ik me er niet druk om maken. Wil je hem echt graag weg hebben uit de lijst met verbindingen, raad ik je aan even een nieuw topic aan te maken. Dit omdat deze topic in principe alleen over het niet kunnen bereiken van bepaalde websites gaat en inmiddels op opgelost staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan