Hulp bij beslissen van PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thibaultb

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2013
Hoi,

Die van je vriend is toch wel wat beter betere processor en videokaart maar is ook duurder. Waarom niet 1 bij Azerty bv samenstellen ? bijvoorbeeld zo .
Ik zou geen pc uit Duitsland halen mocht er wat mis zijn wat dan geeft dan alleen maar rompslomp al is het een mooie configuratie zonder merken te noemen dat is jammer

Laatst bewerkt:
Ik ken niet heel veel van computers en had nog nooit van deze website gehoord dus ik weet niet welke componenten bij elkaar passen. Kent u nog een website waarbij je dingen kan kiezen zoals de eerste die ik doorstuurde die goede prijs/kwaliteit heeft?

Hoi,

Geef je er al 1 zie mijn link in vorig bericht Azerty dus en klik op zo vorig bericht,

Ps zie net dat je uit kortrijk komt dan zou alternate be ook nog een optie zijn alleen deze is wat duurder over het algemeen al Azerty

Laatst bewerkt:
Op de website die u vermeld(Azerty), is prijs/kwaliteit ongeveer hetzelfde als ik verzendkosten,... allemaal mee reken. Ik ga ervan uit dat u ongeveer dezelfde specs genomen heeft als de pc die ik doorstuurde.

Hoi,

Processor is wat minder als de pc uit duitsland maar meer als goed genoeg om te gamen en videokaart is zelfde maar de hardware is van een prima merk, verzendkosten heb ik niet meegerekend maar zie hier hoe dat werkt:
https://azerty.nl/klantenservice/29/belgi-.html
En wordt zoals je ziet gemonteerd afgeleverd zal je alleen windows zelf moeten installeren hun kunnen dat ook maar dan wordt het weer duurder

En dit is ook een optie wie weet kost de verzending dan niks en wordt Helpmij ondersteund:
http://aanbieding.helpmij.nl/azerty.php

Laatst bewerkt:
Is alleen gratis verzendkosten als je geen assemblage doet, anders maar 10€ korting.

Hoi,

Scheelt toch 10 Euro kan je zelf de pc niet in elkaar zetten misschien samen met je vriend die lijkt mij ook wel wat verstand van pc's te hebben.

Modag, even klein vraagje, waarom een ITX kaart in een behuizing doen waar ruimte zat is voor een grote kaart?

Hoi,

Hou je wel meer ruimte over:D nee je hebt gelijk een grote kan ook maar die van asus is weer 20 euro duurder was meer een prijs technisch dus

Hij raadde mij af om zelf een pc in elkaar te zetten, omdat het een beetje geklungel is de eerste keer. En hij heeft het ook nog nooit gedaan en kent ook alleen maar verschillen en wat beter en slechter is. Niet hoe je het in elkaar moet zetten.

Hoi,

Dan blijft er niks anders over om in elkaar te laten zetten

@ Impredatle,

Marktplaats zo en zo onbetrouwbaar en die Tweakers koopt voor jou in en is een tussenhandelaar hoe garantie en financiën geregeld ? denk dat hij beter in zijn omgeving kan kijken of er iemand is die hij vertrouwd die de pc met zelf gekochte hardware kan bouwen.

@Modag Hij heeft alles goed geregeld. Ik koop de onderdelen, stuur ze naar hem toe en ik kreeg de pc een paar dagen later opgestuurd. Hij heeft goede beoordelingen, daarom vertrouwde ik hem, en het blijkt dat hij ook te vertrouwen is.

Game pc kopen

Hallo iedereen,

Ik zou graag een game pc kopen, maar wil hem niet zelf in elkaar zetten.
Ik heb op een website 2 verschillende pc's samengesteld.
Intel: http://www.computer-bestel.nl/game-computer-samenstellen/brutal-intel-gamepc/0|46|2|7|5|1|15|1|14|23|10|13|2|1|10|1|0|0|0|0|0|1|0|0|0/
AMD: http://www.computer-bestel.nl/game-computer-samenstellen/next-gen-amd-gamepc/0|46|2|4|4|1|4|1|17|23|10|13|2|1|12|1|0|0|0|0|0|1|0|0|0/
Welke is de beste?
Wat zou je nog aanpassen?

MVG
Thibault

Als het verschil enkel de processor + moederbord is:
Weinig verschil, Intel doet het marginaal beter in games maar het verschil zal je niet echt merken denk ik. Het is maar net welke smaak je het beste bevalt.

Ok dankje, ben pro Intel dus het zal dan maar Intel worden.
Zijn er dingen die beter kunnen? Met budget €1200?

ik zou de 4790K i7 nemen, die doet het daar waarschijnlijk beter nog ietsje. neem ook de 750watt ps, want een 600watt psu kan geen 581watt aan. Heel wat games werken dan ook weer beter op windows 8 maar sommige zijn niet compatibel met win8. Dual boot is hier een optie?

Laatst bewerkt:
hoho pcexpert, geen onzin verkopen hier.

Een 600W voeding is meer dan genoeg. Alle recente games werken sowieso in Windows 8, sterker nog: alle games die in Windows 7 werkte krijg ik gewoon draaiende in windows 8.1 net als 90% van de games voor XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan