Hulp bij beslissen van PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
En die Intel core i5 4690k is ook al voldoende pcexpert... bij gamen is videokaart nog altijd meer van belang

Met een I7 ga ik wel over mijn budget en op heel wat reviews staat dat I5 voldoende is om games op ultra te spelen. En ik kan toch 600W houden? Waarom windows 8 ipv windows 7 als je later gratis kan upgraden naar windows 10?

Thibault die Intel core i5 4690k is voldoende
Windows 7 of windows 8 is persoonlijke keuze zeker als je wilt upgraden naar w10 natuurlijk weet ik niet of alle recente spellen in windows 7 werken maar denkt toch veel en die voeding is voldoende

Laatst bewerkt:
Ok thanks dan zal ik deze de komende wekende waarschijnlijk gaan bestellen.
Thanks guys!

Thibault juist zien of je alle spellen die je wilt spelen kan spelen op windows 7 maar normaal iq het geen probleem

@ Thibaultb

Ik heb je bericht maar even samengevoegd met je vorige die was nog vrij actueel .

De fans maken best wel een herrie. Verder is er weinig ruimte voor kabelmanagement, slechte stoffilters, onhandig geplaatste HDD plekken etc. etc. etc.

En wat pcexpert betreft, als je er geen/weinig verstand van heb, zeg dan niks. Dit leid alleen tot verwarring en enige frustratie.

Laatst bewerkt:
Een paar vraagjes,
Weet je zeker dat je Windows 7 wil? Aangezien alle nieuwe spellen makkelijk op W8/8.1 werken, alleen spellen zoals GTA IV werken niet/slecht op W8/8.1. En, Windows 8/8.1 is goedkoper dan Windows 7 op het moment. (Windows 7 Ultimate w/ SP1 = €158,90 terwijl Windows 8.1 - Volledig Pakket €104,98 kost)
En wat voor spellen ben je van plan om te spelen?

Windows 8 is 60 euro goedkoper, om daar alvast maar mee te beginnen. Het gekozen moederbord heeft geen M2 aansluiting, dus die SSD past er niet op. Zelf zou ik een 250GB SSD nemen, gewoon om er ook een paar games op te kunnen zetten.

Hoi,

en nog steeds is mijn optie even beter. Antwoord 2

Hoi,

Ja zal werken al kan je met gekozen processor ook een h moederbord nemen maar wat mankeert er aan mijn optie? daar heb je een k Processor en een betere voeding,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan