Hulp bij beslissen van PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee, oh ja die zit ook bij mijn optie dus ook beter;)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Een k- kan je nog als je wilt overclocken , huidige prestatie is gelijk maar voor zelfde geld waarom niet en ja de losse koeler zal beter en even stiller zijn als bijgeleverde koeler en je bent nu al 50 euro duurder uit als mijn optie ik kan begrijpen dat je een andere kast wil is smaak .

En heb ik een DVD speler nodig? Alles gaat nu toch via Steam, uplay,....

Hoi,

Een speler kan al wordt het minder qua gebruik maar dan is de goedkoopste een optie beter mee als om verlegen:)

Laatst bewerkt:
Is een SSD nodig? Is het zijn geld waard, want €74 voor 120GB is veel geld.

Ik vind van wel, je kan met een SSD je pc (met alle programma;s op die SSD) binnen een halve minuut volledig opstarten!

Ook als je programma's zoals Office, Photoshop, Sony Vegas (enzovoort) erop zet start dat allemaal ook gigantisch snel op!

Hoi,

Echt nodig is een eigen keuze het werkt even vlotter allemaal zoals wilcovdg al meld maar is eventueel later ook nog te realiseren. als je nu die te duur vind zou ik hem eerder laten vallen als bv voor een mindere videokaart te gaan denk niet dat dat een goed idee zou zijn.

Ps neem alsjeblieft voor die vijf euro meer de seasonic voeding is gewoon stukken beter merk als coolermaster;)

Laatst bewerkt:
Hmmm heel eerlijk zou ik als ik jou was 2x4GB RAM doen (en dan maar iets meer betalen...)
Dat is namelijk een stuk sneller (je maakt gebruik van dual channel in plaats van single channel)

Hoi,

Inderdaad voor die euro heb je beter werkend geheugen:thumb:

Hoi,

Zoals gezegd kan later ook nog makkelijk bij geplaatst worden hoor zonder werkt de pc ook maar je bent wel gauw verwend met een ssd

Maar als ik later een SSD bijplaats kan ik daar windows niet meer opzetten? Of kan ik windows later verplaatsen van schijf?

Hoi,

Je kan hem overzetten of een schone installatie doen je krijgt toch de dvd van windows erbij dus dat zal geen probleem zijn

Hoi,

1 maar maakt toch niks uit je gebruikt hem toch voor dezelfde pc of is dat niet de insteek van je vraag?

Als je maar 1 license key krijgt kan je windows toch niet herinstalleren op je SSD?

Hoi,

Ja wel hoor moet geen probleem zijn de rest van je hardware is of blijft toch gelijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan