Hulp bij beslissen van PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Geen dank ben benieuwd wat het wordt en of hij bevalt in ieder geval succes met de je eventuele aankoop:thumb:

Thx. Mss weet jij dit: Kan ik Office 2013 van mijn pc nu naar mijn toekomstige pc overzetten of moet ik een nieuwe license kopen van Office? Op de Office website staat dat je het kan installeren op 1pc

Hoi,

Misschien dat je dat even met microsoft moet regelen lijkt mij wel mogelijk

Dat met Office 2013 gaat niet lukken, Microsoft is in dat opzicht zeer strikt. Als deze nu op je huidige systeem staat zul je een nieuwe licentie moeten aanschaffen.

Dat is dan wel beetje zonde van je unlocked (K) processor, die kan je dan namelijk in de toekomst niet meer gaan overklocken

En voor de rest raad ik ook een Western Digital harde schijf aan, die zijn over het algemeen wat betrouwbaarder ;)

Dit bord bijvoorbeeld, staat ook op mijn lijstje voor mijn nieuw te bouwen systeem.:thumb:
Is iets duurder maar bied ook meer, o.m. een M2 SSD-slot...

Eigenlijk hoef ik niet te kunnen overclocken. Dus wat moet ik veranderen aan mijn setup als ik niet wil overclocken?

Hoi,

Let wel even op dat als je deze onderdelen gaat bestellen, dat je gekozen behuizing meer dan 10 werkdagen levertijd heeft. Dit kan je hele bestelling vertragen. Het kan ook zijn dat hij helemaal niet meer leverbaar is, maar dat zou ik nu niet weten. Ik zou persoonlijk een andere behuizing kiezen maar als je geen haast hebt, houd ik je je niet tegen ;)

Dan ga je voor de i5 4690 i.p.v. de 4690K, scheelt ook weer wat euri's...:thumb:

Kun je gewoon dit moederbord uit je lijst gebruiken, de chipset op dit bord ondersteund nl. geen overclocken, vandaar de eerdere opmerking dat het zonde was van je 4690K processor die wel te overclocken is.
Als je voor de 4690 gaat ( geen overclock ) is dit bord prima.

Ik vind de NZXT H440 toch wel een dure case.
Welke cases raden jullie aan voor minder dan €100?
Moet er mooi uitzien en ook praktisch zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan