Flightcase
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 feb 2013
Bekijk bijlage Test grafieken - kopie - kopie.xlsx
hallo ,
Bij gebrek aan software zou ik graag de voorbeeldgrafieken willen reproduceren zoals in bijlage aangetoond wordt.
Ik heb reeds een aantal stappen uitgevoerd maar geraak niet verder.
Ik zou 1 grafiek dienen te maken met wel 5 verschillende Y-assen.
Mocht het enigszins lukken zou ik identiek dezelfde opmaak willen bekomen als het voorbeeld.
De sheet bestaat uit 3 tabbladen en zou graag of Tab "Grafiek" deze grafiek willen maken.
Ik geraak momenteel niet verder dan 2 Y-assen.
De afgebeelde assen zouden ook identiek qua verdeling dienen te zijn.
een 2e deel grafieken zijn diepte diagrammen, maar de curve vertoont een abnormaal gedrag en weet niet of het ligt aan het feit dat ik de verkeerde grafieken gekozen heb.
Ook weer zijn er steeds voorbeelden van van hoe het zou dienen uit te zien.
Zie steeds geel gekleurde velden voor meer info.
Om identiek dezelfde layout te bekomen heb ik reeds alle mogelijke converteringsprogramma's gebruikt maar tevergeefs
Ziet iemand het zitten om zich hier eens over te buigen aub?
Ik kan wel wat hulp gebruiken
alvast heel erg bedankt..
hallo ,
Bij gebrek aan software zou ik graag de voorbeeldgrafieken willen reproduceren zoals in bijlage aangetoond wordt.
Ik heb reeds een aantal stappen uitgevoerd maar geraak niet verder.
Ik zou 1 grafiek dienen te maken met wel 5 verschillende Y-assen.
Mocht het enigszins lukken zou ik identiek dezelfde opmaak willen bekomen als het voorbeeld.
De sheet bestaat uit 3 tabbladen en zou graag of Tab "Grafiek" deze grafiek willen maken.
Ik geraak momenteel niet verder dan 2 Y-assen.
De afgebeelde assen zouden ook identiek qua verdeling dienen te zijn.
een 2e deel grafieken zijn diepte diagrammen, maar de curve vertoont een abnormaal gedrag en weet niet of het ligt aan het feit dat ik de verkeerde grafieken gekozen heb.
Ook weer zijn er steeds voorbeelden van van hoe het zou dienen uit te zien.
Zie steeds geel gekleurde velden voor meer info.
Om identiek dezelfde layout te bekomen heb ik reeds alle mogelijke converteringsprogramma's gebruikt maar tevergeefs

Ziet iemand het zitten om zich hier eens over te buigen aub?
Ik kan wel wat hulp gebruiken

alvast heel erg bedankt..