Hulp nodig met kopen nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopi328

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Hallo,

Nadat mijn videokaart het heeft begeven (laat geen 3d meer zien) hebben de andere onderdelen van mijn computer het ook maar eens begeven. Deze PC was dan ook wel 8 jaar oud dus het was te verwachten. Nu is het dus de bedoeling om een nieuwe pc uit te gaan zoeken. Kan iemand me daarmee helpen. Ik ben zelf 13 jaar oud (bijna 14). En wil dus een computer waar ik behoorlijk zware programmas als Photoshop, Sony Vegas, After Effects, FL Studio, Ableton etc. en ook op wil gamen. o.a de nieuwe game Black Ops enz. Nu is mijn budget niet zo groot, het ligt namelijk rond de 700 euro. Nu wil ik een computer waar dan ook meteen een Scherm bij zit van min. 20 inch. Kan iemand mij helpen?

Groetjes,

Joost

PS: minimaal geheugen 1TB

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

wat het mag kosten is dat alleen de pc of moet er ook nog randapparatuur bij? geef anders even op wat wel en niet.
Randapparatuur monitor toetsenbord muis etc.

Monitor wel, voor de rest niks anders nodig. Muis enzo heb ik al. Prijs: rond de 650 euro Totaal MAX: 700

Hoi,

Zal alvast een voorzet geven je zal het alleen nog even met je oude scherm moeten doen zie hier

Echt heeeel erg bedankt, ik ga het nog even doornemen met me ouders. Is het wel 64-bit Windows?

ECHT HEEEEEEEEL ERG BEDANKT!! Je kan hier goed op gamen toch?

Hoi,

Ja het kan altijd beter maar dan is de prijs dus slechter (duurder) maar hier kan je volgens mij vrij goed mee gamen hoor.

Sry dat ik zoveel vraag maar heb geen ervaring met dit soort dingen. Is er een groot verschil tussen AMD en Intel?

En heb ik nog aparte koeling/fan nodig? En Intel is een stuk duurder dan AMD, Wat is het vershil?

Laatst bewerkt:
dat lijkt mij van niet.
Zit een videokaart in die niet goed genoeg is om echt te gamen.
Zit ook een dual core processor in. Jij wilt gebruik gaan maken van photoshop, Sony Vegas, After Effects... Dan is het voor het renderen heel erg aan te raden om een goeie processor te kopen en voor renderen met After Effects kun je ook je grafische kaart gebruiken. Dat gaat 100x sneller.

Als je heel veel videobewerk dan kun je beter even door sparen. En die windows 7 hoeft er ook niet bij denk ik. Jij kunt aan after effects en sonyvegas komen, dan kun je ook aan een 'gratis' windows 7 komen;)

Goedemiddag,

En daarbij de acer is minder als systeem uit mijn link kijk maar hier voor de processor en de videokaart is ook minder

Is dit een goeie PC om op te gamen?

Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe pc te gaan kopen van maximaal 700 euro. Ik heb nu één gevonden bij Paradigit omdat mijn ouders dat graag willen qua service (extreem goeie ervaring) Nu heb ik dus een vraag over de Acer Aspire 5910

Ik wil hier erg graag de nieuwe spellen als Black Ops en Battlefield Bad Company 2 spelen. Daarom wil ik natuurlijk een goeie keuze maken. Kan iemand mij daarbij helpen?
Hier de specs van de Acer. Ik hoop echt dat de videokaart goed genoeg is want ik vind hem er geweldig uitzien en de andere specs zijn ook wel mooi. Heb alleen geen verstand van welke videokaart nou goed is:

Productbeschrijving
Acer Aspire Prestige M5910
Intel Core i5 650 - 3,20GHz
RAM
6GB
Harde schijf
1TB
Optische opslag
Dual Layer DVD±ReWriter
Graphics controller
ATI Radeon HD5570 - 1GB
Kaartlezer
Multi-in-1
Netwerk
Gigabit Ehternet
Interfaces
10x USB 2.0, 2x PS/2, RJ45, VGA, DVI, HDMI, Headphone/speaker line-out jack, Microphone-in jack, Line-in jack
Besturingssysteem / Software
Windows 7 Home Premium 64 bit
Toetsenbord en muis meegeleverd
Ja
Garantie van de fabrikant
1 jaar

Uitgebreide specs hier: http://bit.ly/gDPK6P

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt,

Joost

Processor

Bijlagen

• 80001596.jpg
    80001596.jpg
    6,4 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Ach, het hangt af van wat je mooi vindt, en vooral ook van je budget.
Naruurlijk kan je daar op gamen.. Er zijn betere machines, en ook slechtere, alles heeft zijn prijs.
Of je voor een Acer, of een HP of Dell o.i.d. kiest hangt helemaal af van je persoonlijke voorkeuren. De een is niet perse beter of slechter dan de ander, maar je kunt eens pech hebben! ;-) Of juist niet!

Wil je meer onderbouwde info over game pc's, of wil je er zelfs zelf een samenstellen dan kan ik je aanraden om hier en hier eens te kijken!

Succes!

Het is dus de bedoeling om bij Paradigit 1 te kopen waar ik de nieuwere games als Black ops op kan spelen. En volgend jaar dat soort games nog steeds kan spelen. Mijn budget is 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan