Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet plaatsen.Geplaatst door janntjes
maar ik vraag alleen of kazaa gold spyware heeft heeft kazaa gold spyware???
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
Geplaatst door janntjes
dat vroeg ik niet.
ik hoor het wel hoop ik
bron;WAARSCHUWING
--------------------------------------------------------------------------------
Het blijkt dat er nog steeds mensen trappen in aanbiedingen van abonnementen voor een (snel) uitwisselprogramma (filesharing).
ZULKE ABONNEMENTEN BESTAAN NIET !!!!!!
Er zijn geen uitwisselprogramma's die met/via een abonnement werken.
Ook werken ze niet sneller of is 't aanbod groter
Wel zijn er veel malafide websites die u iets anders willen doen geloven.
'Kazaa Gold' bijvoorbeeld is er zo een; maar ..... er zijn er meer !!
Hoe mooi het plaatje of 't praatje dan ook, laat u niet be.......
Mocht u - meestal met een creditcard - toch of al betaald hebben, neem dan direkt kontakt op met uw creditcardbedrijf en laat de betaling(en) stoppen/blokkeren.
Voor het gebruik van een uitwisselprogramma moet je nooit betalen
bron;kazaa Gold
Het programma Kazaa Gold wordt aangeboden op internet.Het kost $9.95.Men noemt dit bedrag een donatie. Belooft word dat het downloaden nog sneller gaat.Na betalen krijg je een link in je email,je klikt erop en wat krijg je? De gratis te downloaden Kazaa light of de gratis te downloaden Kazaa Diet. Niets meer. Je kunt kontakt opnemen.Dit gedaan en mijn geld terug gevraagt. Geen antwoord. Dus mijn advies is NIET DOEN het is een RIP-OFF.Heeft U andere ervaringen email me dan aub.
Ik geloof dat je het eindelijk begint te begrijpen.Geplaatst door janntjes
dus als ik het goed begrijp moet ik eigenlijk gewoon kazaa lite nemen ja niet moet maar die is dus gewoon beter??
Dat doet hij niet alleen bij bestanden boven 500 Mb, maar bij alle bestanden waarvoor meer bronnen nodig zijn.Geplaatst door janntjes
nu heb ik kazaa lite k++ 2.4.5.2 maar hoe kan het dat hj met bestanden boven de 500MB om meer bronnen nodig vraagt??
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.