hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
ik heb een vraag ik heb nu kazaa gold maar ik zou graag willen weten wat nu de beste kazaa is wie weet welke kazaa er wel goed is???
ik hoor het wel hoop ik?
groetjes janntjes

Kazaalite is de enige die Spyware vrij is, alle andere versie's bevatten troep.
Helaas het netwerk van Kazaa ook.

maar kazaa gold heeft tog geen spyware of wel??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Ik denk dat je dit heel topic nog eens rustig moet doorlezen en als je dan nog steeds tot de conclussie komt dat jij graag kazaa gold wil hebben be my guest maar kom daarna aub niet aan dat je pc zo traag is en dat er veel onverklaarbare dingen gebeuren.

Het is jouw pc en het is je eigen keuze....je hoeft je van ons niks aan te trekken.

maar ik vraag alleen of kazaa gold spyware heeft heeft kazaa gold spyware???
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Geplaatst door janntjes
maar ik vraag alleen of kazaa gold spyware heeft heeft kazaa gold spyware???
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet plaatsen.:confused:

Kazaalite is de enige die Spyware vrij is, alle andere versie's bevatten troep.

Het lijkt me, als je deze topic goed hebt gelezen, dat Kazaa gold niet Spyware vrij is.:rolleyes:

Mocht je harde schijf na enige tijd toch vervuild raken door spyware, dan vind je hier een prima handleiding om hem weer helemaal schoon te krijgen.:D

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Mocht je harde schijf na enige tijd toch vervuild raken door spyware, dan vind je hier een prima handleiding om hem weer helemaal schoon te krijgen.
Die is goed.:D
Zal morgen ff extra tandpasta halen.:p

www.kazagold.com hier staat dat kazaa gold spyware en adware vrij is dus wie moet ik geloven jullie of die site en kunnen jullie dan ook bewijzen dat hij niet spyware vrij is???
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Download die handel dan, maar hou op met dat gezeur hier!!!
En geloof vooral alles wat je op elke website leest.

Sorry, moderators, maar hier zakt mijn broek toch echt van af.:rolleyes:

Guus.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door janntjes
dat vroeg ik niet.
ik hoor het wel hoop ik
WAARSCHUWING
--------------------------------------------------------------------------------

Het blijkt dat er nog steeds mensen trappen in aanbiedingen van abonnementen voor een (snel) uitwisselprogramma (filesharing).

ZULKE ABONNEMENTEN BESTAAN NIET !!!!!!

Er zijn geen uitwisselprogramma's die met/via een abonnement werken.

Ook werken ze niet sneller of is 't aanbod groter

Wel zijn er veel malafide websites die u iets anders willen doen geloven.
'Kazaa Gold' bijvoorbeeld is er zo een; maar ..... er zijn er meer !!
Hoe mooi het plaatje of 't praatje dan ook, laat u niet be.......

Mocht u - meestal met een creditcard - toch of al betaald hebben, neem dan direkt kontakt op met uw creditcardbedrijf en laat de betaling(en) stoppen/blokkeren.

Voor het gebruik van een uitwisselprogramma moet je nooit betalen
bron;
http://kazaalite.web-log.nl/

kazaa Gold
Het programma Kazaa Gold wordt aangeboden op internet.Het kost $9.95.Men noemt dit bedrag een donatie. Belooft word dat het downloaden nog sneller gaat.Na betalen krijg je een link in je email,je klikt erop en wat krijg je? De gratis te downloaden Kazaa light of de gratis te downloaden Kazaa Diet. Niets meer. Je kunt kontakt opnemen.Dit gedaan en mijn geld terug gevraagt. Geen antwoord. Dus mijn advies is NIET DOEN het is een RIP-OFF.Heeft U andere ervaringen email me dan aub.
bron;
http://www.zdnet.be/talkback.cfm?id=22390&tbid=5684
De laatste quote/link is al een saan je gegeven door H@NsiePanzzzer in je gesloten topic.

Lezen schijnt voor jou nogal moeilijk te zijn.:rolleyes:

dus als ik het goed begrijp moet ik eigenlijk gewoon kazaa lite nemen ja niet moet maar die is dus gewoon beter??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Geplaatst door janntjes
dus als ik het goed begrijp moet ik eigenlijk gewoon kazaa lite nemen ja niet moet maar die is dus gewoon beter??
Ik geloof dat je het eindelijk begint te begrijpen.:confused: :rolleyes:

nu heb ik kazaa lite k++ 2.4.5.2 maar hoe kan het dat hj met bestanden boven de 500MB om meer bronnen nodig vraagt??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Geplaatst door janntjes
nu heb ik kazaa lite k++ 2.4.5.2 maar hoe kan het dat hj met bestanden boven de 500MB om meer bronnen nodig vraagt??
Dat doet hij niet alleen bij bestanden boven 500 Mb, maar bij alle bestanden waarvoor meer bronnen nodig zijn.
Kazaa haalt een bestand niet bij één gebruiker op, maar bij meerdere. Als één van die gebruikers zijn computer dan uitzet, gaat je download gewoon door.
Als er dus te weinig bronnen zijn, geeft hij aan dat er meer nodig zijn.
Het enige wat je daaraan kunt doen is met je rechter muisknop op het bestand klikken en dan klikken op "Meer bronnen zoeken".
Als dat niet helpt, kan hij die niet vinden en heb je gewoon pech gehad.

Guus.

Ga jij maar lekker zo door met rotzooi downloaden.
Hier wat commentaar dat je op dezelfde site had kunnen lezen.
Voor het geval je geen Engels kent, heb ik de vertaling eronder gezet.

I downloaded and installed this program and my virus program told me it had installed a virus.

Heb het programma gedownload en mijn virusscanner zei dat ik een virus geïnstalleerd had.

Though it took seconds to download, I spent over an hour removing hidden files.

Hoewel ik het in een paar seconden gedownload had, heb ik er een uur over gedaan om verborgen bestanden te verwijderen

4 viruses, 1 trojan horse and a password stealer. nice!!!!

4 Virussen, 1 trojan en een wachtwoordkaper. Leuk!!!

Unless you love spyware, don't do it. Removed program before I could use it. Ad-aware detected over 200 items of spyware. Changed my homepage preference and set a WHENUSEARCH toolbar that took me forever to remove.

Doe dit niet, tenzij je gek bent op spyware. Heb het programma verwijderd voordat ik het kon gebruiken. Ad-aware ontdekte meer dan 200 spywarecomponenten. Het veranderde mijn startpagina en installeerde een zoekbalk van WHENUSEARCH die ik bijna niet meer weg kreeg.

Als jij zo graag je computer naar de knoppen helpt, dan moet je het zelf weten. De mensen die hier spyware- en virusproblemen helpen oplossen hebben je ook al duidelijk gemaakt dat je bij hen niet meer hoeft aan te komen als je systeem straks in de soep ligt.
Dit forum is bedoeld voor mensen die problemen met hun computer hebben en die die problemen door anderen willen laten oplossen. Als je alle raadgevingen en waarschuwingen die je hier krijgt in de wind slaat, dan moet je maar een forum zoeken voor mensen met een bord voor hun kop.

Guus.

Leuke post Guus...

Na 2 hele pagina's begon janntjes het een beetje te begrijpen :8-0:

Maarja, zoals je al weet, mocht je van die fijne gekaapte startpagina's krijgen, of een paar leuke extra werkbalken, of misschien nog wel een stapel popups (stuk of 20 ofzo?) op iedere site die je bezoekt.... Hier moet je niet wezen met je HijackThis logje, dat zal ik, en waarschijnlijk ook Buffy, glashard negeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan