ik krijg mijn HTML pagina niet zoals ik wil

TheMagicRaVen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2026
Het ontwerp is perfect, maar de onderliggende onderdelen (denk aan een simulator, geavanceerde condities en een Bot) krijg ik niet werkend.
dit komt waarschijnlijk omdat er oude codes in staan die in het nieuwe ontwerp niet meer gebruikt worden maar wel genestelt zitten in de huidige code.
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij daarmee wil en kan helpen.
Ik heb al menige uren verspilt aan AI, maar ook die komt er niet uit en sloopt meestal meer dan het fixt.

bij voorbaat dank en groetjes uit Delft.

Door de manier waarop je je vraag omschrijft vrees ik dat er weinig reactie gaat komen. Geef eens concreet aan waar je tegenaan loopt, foutmeldingen, screenshots? Van daaruit kunnen we dan tips en adviezen aandragen.

Door de manier waarop je je vraag omschrijft vrees ik dat er weinig reactie gaat komen. Geef eens concreet aan waar je tegenaan loopt, foutmeldingen, screenshots? Van daaruit kunnen we dan tips en adviezen aandragen.
Goed punt, dankjewel.
de simulator ziet de results niet en runt dus geen simulaties.
wat betreft de trigger settings, deze worden niet goed opgeslagen/opgevolgd waardoor deze niet werken.

ik zal een.txt van de html toevoegen.

als ik de code exporteer voor mijn bot, zie ik oude referenties staan (zoals on_x_losses) die dus in het nieuwe systeem niet meer gebruikt wordt, ook hier zal ik een voorbeeld .json file meesturen in .txt formaat.

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan