ik krijg mijn HTML pagina niet zoals ik wil

TheMagicRaVen

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2026
Het ontwerp is perfect, maar de onderliggende onderdelen (denk aan een simulator, geavanceerde condities en een Bot) krijg ik niet werkend.
dit komt waarschijnlijk omdat er oude codes in staan die in het nieuwe ontwerp niet meer gebruikt worden maar wel genestelt zitten in de huidige code.
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij daarmee wil en kan helpen.
Ik heb al menige uren verspilt aan AI, maar ook die komt er niet uit en sloopt meestal meer dan het fixt.

bij voorbaat dank en groetjes uit Delft.

Door de manier waarop je je vraag omschrijft vrees ik dat er weinig reactie gaat komen. Geef eens concreet aan waar je tegenaan loopt, foutmeldingen, screenshots? Van daaruit kunnen we dan tips en adviezen aandragen.

Door de manier waarop je je vraag omschrijft vrees ik dat er weinig reactie gaat komen. Geef eens concreet aan waar je tegenaan loopt, foutmeldingen, screenshots? Van daaruit kunnen we dan tips en adviezen aandragen.
Goed punt, dankjewel.
de simulator ziet de results niet en runt dus geen simulaties.
wat betreft de trigger settings, deze worden niet goed opgeslagen/opgevolgd waardoor deze niet werken.

ik zal een.txt van de html toevoegen.

als ik de code exporteer voor mijn bot, zie ik oude referenties staan (zoals on_x_losses) die dus in het nieuwe systeem niet meer gebruikt wordt, ook hier zal ik een voorbeeld .json file meesturen in .txt formaat.

Bijlagen

Ik heb eerlijk gezegd geen behoefte om 12K aan regels door te nemen. Zorg graag voor concrete vragen, en zorg dat je de juiste code erbij benoemt. Een complete file-dump gaat niet werken.

Als je vragen over een bepaalde code hebt, dan zijn 30 regels echt meer dan voldoende, dus zeg maar ruim 99 procent minder!

PS: Gebruik eens ClaudeAI, als je AI wilt inzetten. Die laat mij nooit in de steek. Maar gezien je flinke code, kost dit een hoop tokens. Dus of je met een free plan er uit zal komen, is de vraag... :P

Ik heb eerlijk gezegd geen behoefte om 12K aan regels door te nemen. Zorg graag voor concrete vragen, en zorg dat je de juiste code erbij benoemt. Een complete file-dump gaat niet werken.

Als je vragen over een bepaalde code hebt, dan zijn 30 regels echt meer dan voldoende, dus zeg maar ruim 99 procent minder!

PS: Gebruik eens ClaudeAI, als je AI wilt inzetten. Die laat mij nooit in de steek. Maar gezien je flinke code, kost dit een hoop tokens. Dus of je met een free plan er uit zal komen, is de vraag... :P
als het 30 regels waren, had ik de hulp niet hoeven vragen denk.
ik heb het al met AI geprobeerd (Claude, manus, windsurf, VS code Agents) maar die komen er niet uit.

Zorg dat je een concrete vraag hebt, en isoleer je code!

Isoleren is niet lastig! Gewoon niet-relevante meuk weghalen, totdat je bij je probleem aankomt. Het helpt al als je de CSS en Javascript zou scheiden. En zet wat console.log() 'jes in je Javascript, en je komt er wel.

Isoleren is niet lastig! Gewoon niet-relevante meuk weghalen, totdat je bij je probleem aankomt. Het helpt al als je de CSS en Javascript zou scheiden. En zet wat console.log() 'jes in je Javascript, en je komt er wel.
als ik denk dat het niet relevant is, sloop ik de boel omdat er toch iets tussen staat dat wel relevant is.
ik ben geen developer, gewoon een banketbakker die iets probeert te maken.
het is zonde om helemaal opnieuw te moeten beginnen, maar zit niets anders op denk.

Misschien is dat wel een goed idee, om dat met AI te doen. En dat uiteraard stapsgewijs.

En hoezo gebruik je expliciet Javascript, en geen PHP?

PHP is een programmeertaal. Misschien wel een van de makkelijkste te gebruiken voor websites. Je webserver/webhosting moet het wel ondersteunen, maar 99% doet dat wel.

PHP is een programmeertaal. Misschien wel een van de makkelijkste te gebruiken voor websites. Je webserver/webhosting moet het wel ondersteunen, maar 99% doet dat wel.
ik gebruik geen hosting, het is een puur lokaal bestand voor eigen gebruik (een web-app zeg maar)

Ook lokaal kan je een webserver installeren. Vaak is dat nog beter.

Ook lokaal kan je een webserver installeren. Vaak is dat nog beter.
nou, om eerlijk te zijn......ik heb er geen zin meer in.
het is één grote spaghetti van codes en ik weet niet wat waar bij hoort.

was er maar zoits dat je via een drag and drop elementen kon over zetten en dat de bijbehorende code eraan vast zat.
dan wist ik precies waar de fout begint en dat dan nakijken.

maar goed, dan nog staat alle code door elkaar denk.

Als je zelf al beredeneerd dat het spaghetti-code is, dan is het duidelijk dat je beter terug kan gaan naar de tekentafel.

Terug
Bovenaan Onderaan