harmen__666
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 31 jul 2002
Formateren? Geef de moed niet te snel op. Het kan heel goed zijn dat de verhuizing nog niet rond is bij KPN.
Probeer het volgende en vertel waar je problemen tegen komt!!
Ik begrijp dus goed dat je geen vast ip hebt kunnen opgeven?
In dit geval lekker laten staan dan omdat je de easy setup hebt kunnen vinden :thumb:
!!!!!Tijdens de easy setup, heb je toen wel voor ROUTED PPPoA en 8.48 gekozen???? !!!!!!!!!!! Dit is zeer van belang !!!!!!!
Ga naar het modem pagina (in de IE 10.0.0.138) Dan onder basic naar connections gaan.
Wat staat er bij LINK en STATE????
Connect en up of .......
Klik op disconnect vul als user in: kpn@adsltest en het ww word kpn..
Klik op connect.
Wat zegt ie nu bij LINK en STATE? Connected en up?
In dit geval zou je op www.kpn.com moeten kunnen komen! Kan je op www.kpn.com komen dan kan dat 2 dingen inhouden.
1: De gebruikersnaam en/of wachtwoord van je vrienden word niet of onvolledig ingevoerd.
2: De provider heeft nog geen ip toe gekent
Ik hoor het graag.
ps: die handleiding van het modem geeft instellingen die op deze adsl verbinding dus niet werken !!!!!
Hij is wel handig als je wil weten wat de lampjes bewegingen betekenen
pps: suc6 morgen !
Probeer het volgende en vertel waar je problemen tegen komt!!
Ik begrijp dus goed dat je geen vast ip hebt kunnen opgeven?
In dit geval lekker laten staan dan omdat je de easy setup hebt kunnen vinden :thumb:
!!!!!Tijdens de easy setup, heb je toen wel voor ROUTED PPPoA en 8.48 gekozen???? !!!!!!!!!!! Dit is zeer van belang !!!!!!!
Ga naar het modem pagina (in de IE 10.0.0.138) Dan onder basic naar connections gaan.
Wat staat er bij LINK en STATE????
Connect en up of .......
Klik op disconnect vul als user in: kpn@adsltest en het ww word kpn..
Klik op connect.
Wat zegt ie nu bij LINK en STATE? Connected en up?
In dit geval zou je op www.kpn.com moeten kunnen komen! Kan je op www.kpn.com komen dan kan dat 2 dingen inhouden.
1: De gebruikersnaam en/of wachtwoord van je vrienden word niet of onvolledig ingevoerd.
2: De provider heeft nog geen ip toe gekent
Ik hoor het graag.
ps: die handleiding van het modem geeft instellingen die op deze adsl verbinding dus niet werken !!!!!
Hij is wel handig als je wil weten wat de lampjes bewegingen betekenen
pps: suc6 morgen !
Laatst bewerkt: