Intel of AMD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus voor een simpel CPU'tje waar ik alleen mee hoef te internetten, Office'en, MSN'en is Intel beter? Een advies kun je pas geven als je weet wat er met de CPU gedaan moet worden, wat dat betreft ben ik het met Pasja eens.
Je kunt wel AMD of Intel gaan roepen, maar dat heeft imho weinig nut.

Het gaat hier om het feit welke CPU beter prestaties levert. Dit staat los wat je er mee gaat doen.

Mijn oma rijdt ook in een Porsche.

Wanneer je rondspeurt op internet, en alle tests leest en benchmarks, moet je tot de conclusie komen dat de Intel's op dit moment beter presteren. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze beter zijn.

Deze is in zijn soort dan ook de beste:

The new VIA C7® processor is the smallest, lowest power, most efficient and most secure native x86 processor in the world.

Laatst bewerkt:
Het gaat hier om het feit welke CPU beter prestaties levert. Dit staat los wat je er mee gaat doen.

Mijn oma rijdt ook in een Porsche.

Wanneer je rondspeurt op internet, en alle tests leest en benchmarks, moet je tot de conclusie komen dat de Intel's op dit moment beter presteren. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ze beter zijn.

Nee, niet dus. De beste CPU komt van Intel inderdaad. Maar betekent dit gelijk dat Intel beter? Naar mijn mening niet, en dat is wel wat de meesten in dit topic zomaar schreeuwen.

Nee, niet dus. De beste CPU komt van Intel inderdaad. Maar betekent dit gelijk dat Intel beter? Naar mijn mening niet, en dat is wel wat de meesten in dit topic zomaar schreeuwen.

Zoals ik al aangaf: Dit wil niet zeggen dat ze beter zijn.
Van de Q6600 zijn er genoeg "miskleunen" doordat ze niet vlak zijn.

Amd heeft zo de pluspunten en Intel ook. Het ligt er maar net aan wat je er mee wil doen.
Dus zoals Michael al aan een mod. vraagt vind ik ook dat hier een slotje op zn plaats is.
Maar dat is nog altijd aan de moderator.

Wat is er zo zinloos aan deze discussie? Zinloos is schreeuwen dat iets beter is "omdat ik m ook heb" of "dat heb ik ergens gelezen dat dat zo is".

Duidelijk kenbaar maken wat het verschil is tussen de cpu's is iets dat wel kan maar daar is door het geschreeuw, waar ik mezelf in dit topic helaas in heb laten meesleuren, geen plek meer voor. Maar het moet eens afgelopen zijn met die verkeerde informatie die word rondgestrooid. Bezoekers krijgen hierdoor misschien een vertkend beeld en dat is niet de bedoeling.

Lijkt mij ook dat dit een "welles/ nietes" verhaal blijft. Ik ga hier een mooi slotje op zetten.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan