Internet-snelkoppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had de hoop dat dit het was voor je. Het enige is toch terug te vallen op systeemherstel zoals ik al vermelde. Maar ja dat wil je kennelijk niet. In ieder geval ben ik nu wel uitgeput met de oplossingen. Wellicht iemand anders.

Het probleem is dat lady42 verouderde sub linken opent die ze bewaart in haar documenten die een beveiligingsrisico vormen.

Laatst bewerkt:
Dat wordt lastig, want ik hem die nergens opgeslagen, alleen in mijn pc.

Ik had de hoop dat dit het was voor je. Het enige is toch terug te vallen op systeemherstel zoals ik al vermelde. Maar ja dat wil je kennelijk niet. In ieder geval ben ik nu wel uitgeput met de oplossingen. Wellicht iemand anders.

Ik ben inmiddels al 2 x terug gegaan naar een eerdere datum, maar ook dat heeft niets opgelost. Ik zal het nogmaals proberen naar een nóg eerdere datum

Heb er nu spijt van haren op mijn hoofd, want hij blijft maar opnieuw opstarten en in de veilige wil die ook al niet. Iemand nog "goeie" suggesties???
Ik heb nu dus een nog veel groter probleem dan van die snelkoppelingen. Ik was er al niet mee ingenomen om naar een eerder herstel punt te gaan. Dus hoe los ik dit nu dan op???

Zeker Windows opnieuw installeren???

Laatst bewerkt:
Er staat trouwens in die waarschuwing Wilt u deze openen of opslaan. Als ik kies voor openen dan krijg nogmaals diezelfde beveiligings waarschuwing. Mij is in elk geval duidelijk dat er iets niet goed staat in mijn pc, maar de grote vraag is, wat dan?

Nu werkt er dus helemaal niks meer dankzij systeemherstel. het enige wat ik nog kan doen is sp3 er overheen zetten en alsdat niet wil nieuwe installatie.

Laatst bewerkt:
Het wordt ook steeds leuker, nu heb ik SP3 er overheen gezet, maar er wordt gevraagd om een wachtwoord voor gebruikers, terwijl ik daar nog nooit een wachtwoord voor heb ingesteld. Als ik dit niet snel kan oplossen dan moet ik alsnog XP weer helmaal opnieuw er op zetten en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in en geen tijd voor

Meestal is het wachtwoord indien je het niet meer weet gewoon een enter. Anders het woord admin. Maar dat is maar gissen.

Meestal is het wachtwoord indien je het niet meer weet gewoon een enter. Anders het woord admin. Maar dat is maar gissen.

admin werkt niet en enter ook niet. Het is geen kwestie van vergeten wachtwoord er is nooit een wachtwoord geweest!, dus wat nu???

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk heb ik idd XP opnieuw moeten installeren. Na installatie kwam ik er achter dat, zoals ik al had gedacht, in map opties iets verkeerd stond. dus ja in die is mijn probleem opgelost.

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan