Internetverbinding valt regelmatig uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yip,idd zoiets.Feedback volgt.

De output geeft niet aan dat er iets helemaal verkeerd zit.Je zou nog kunnen proberen om de splitter er even tussenuit te halen en te kijken hoe het dan gaat (je bent wel even niet bereikbaar maar ok).De afstand tot de centrale is ook het probleem niet dus komen we steeds dichter bij de oorzaak van het probleem.Als de verbinding zonder splitter ook problematisch is dan zou je nog kunnen overwegen om een nieuw modem te vragen van Tiscali (te leen) en als daar ook geen verbetering in zit dat is het naar alle waarschijnlijkheid definitief een probleem binnen de verantwoordelijkheid van Tiscali ! Heb je al eens gevraagd of ze je lijn willen laten doormeten ?
 
Laatst bewerkt:
upsidaisy zei:
Yip,idd zoiets.Feedback volgt.

De output geeft niet aan dat er iets helemaal verkeerd zit.Je zou nog kunnen proberen om de splitter er even tussenuit te halen en te kijken hoe het dan gaat (je bent wel even niet bereikbaar maar ok).De afstand tot de centrale is ook het probleem niet dus komen we steeds dichter bij de oorzaak van het probleem.Als de verbinding zonder splitter ook problematisch is dan zou je nog kunnen overwegen om een nieuw modem te vragen van Tiscali (te leen) en als daar ook geen verbetering in zit dat is het naar alle waarschijnlijkheid definitief een probleem binnen de verantwoordelijkheid van Tiscali ! Heb je al eens gevraagd of ze je lijn willen laten doormeten ?

Dank voor je reactie,

Ik heb Tiscali al om (leen) materialen gevraagd. Die vraag wordt ontlopen/niet op gereageerd. Ik heb de hele zaak al eens zonder splitter aangesloten, geen KPN telefoon dan even maar...ook dan gewoon de klachten, maakte geen verschil. een ander spitter en modem zou ik graag proberen maar...ze komen nog niet overde brug. ik heb al aangegeven dat er iemand moet komen kijken hier van Tiscali. Ligt het bij mij, bataal ik allles. Anders... maar, geen reactie.

Ik heb recentelijk een antwoord van ze gehad op de vraag eea eens door te meten. Hun conclusies raken kant nog wal, zoveel weet ik er ook nog wel van. Ik stuur de laatste reactie van Tiscali door. Nogmaals, wat de voorstellen, daar is geen sprake van hier.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 18-04-2006 met ticketnummer 421642. Naar aanleiding van uw vraag kan ik u het volgende informeren.

Uw lijn is doorgemeten en onze netwerkleverancier heeft het volgende geconstateerd:

"Uit de lijnmeting blijkt dat de eindgebruiker de splitter niet heeft aangesloten of er zit een onderbreking tussen isra en splitter.
Het kan ook zijn dat de eindgebruiker een telefoon toestel voor de splitter geplaatst heeft."

Onze 2e lijn heeft geprobeerd om contact met u op te nemen om te kijken hoe de apparatuur bij u was aangesloten. Helaas hebben zij u niet kunnen bereiken. Ik wil u vragen om zelf ons te bellen op 0900-9990900 of om even een nummer te mailen naar ons waarop u goed bereikbaar bent, liefst een mobiel nummer zodat wij u kunnen bellen om het probleem op te lossen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groeten,

Afdeling Customer Servic es
Cees Joustra


Tiscali bv
Postbus 8071
3503 RB UTRECHT
http://helpdesk.tiscali.nl
 
Ok,dan rest je eigenlijk niet veel anders om de druk op te voeren en aangetekend je verhaal te doen ! Blijven drammen en overtuig ze van de noodzaak dat ze moeten komen resp je modem wisselen etc.
 
upsidaisy zei:
Ok,dan rest je eigenlijk niet veel anders om de druk op te voeren en aangetekend je verhaal te doen ! Blijven drammen en overtuig ze van de noodzaak dat ze moeten komen resp je modem wisselen etc.


Ik zal een aangetekend schrijven naar Tiscali op de bus doen. Komt daar geen verhaal op, dan gaat Tiscali er deze zomer uit en gaan we internetbellen bij KPN. Wel trager (van 4 naar 1.5 Mb) maar erg weinig prijsverschil met wat we nu hebben. We gokken op een hogere betrouwbaarheid.

Dank voor alle ideen en hulp!

Groeten,

Maarten
Bilthoven.
 
maartendortmond zei:
dat zal even aanlopen maar..das beloofd!

Nou, een brief op poten geschreven en toen ......kwam er reactie. Ik denk van een technische man op een ander/hoger niveau. Hij dacht onmiddelijk aan het modem. Na 15 min waren we eruit, hij zou me een nieuw modem sturen. De volgende dag was dat er. Aangesloten en.............. geen vuiltje meer aan de lucht. Ik weet niet wat me overkomt.
Het werkt al een paar dagen prima, het bellen ook.
Volgende week vrijdag is er opnieuw telefonisch overleg gepland. Nou, ik zal zeggen dat ik nu eindelijk heel tevreden ben maar dat het jammer is dat het allemaal meer dan 8 maanden heeft moeten duren. Ik vroeg in oktober vorig jaar al om een ander modem. En dan al die zinloze helpdeskgesprekken van 0.30 ct/min...
Een paar tientjes korting op het abonnement vindt ik op zijn plaats, maar goed, das weer wat anders.

Dank voor alle tips en hulp. Op jou advies ben ik uiteindelijk wel gaan schrijven en kwam er een oplossing. Hulde!

Mvgr,

Maarten
 
Mooi toch,je ziet dus dat het wel kan,de aanhouder wind !
 
forum

stel je vraag uis hier
[modedit]en weer verwijderd[/modedit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan