Is dit een goede pc samenstelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik heb het over twee pc's 1 van gisteren 9.52 de intel en van gisteren 14.07 de amd pc en bij de laatste zit een betere videokaart

Ja vandaar ga ik waarschijnlijk voor amd! Aangezien die hogere snelheid heeft en betere videokaart

Gefeliciteerd :thumb::thumb:

Zou een mooi verjaardag kado geweest zijn:p

Jaa das iets te duur, dus vandaar heb ik nu 500 zelf en ik krijg nog extra geld als ik me laptop verkoop. Dan heb ik 950

Hoi,

Dan wens ik je succes bij de verkoop en aankoop en lees misschien nog wel hoe de pc bevalt;)

Jaa want van het overgebleven geld koop ik ssd en laat ik het in elkaar zetten

Hoi Modag,

Nu had ik nog de vraag, ik heb dit allemaal via tweakers.nl als een wenslijst neergezet zodat ik ook de verschillende prijzen zie per aanbieder.
Is het nu verstandig om alles bij een leverancier te kopen?
En met deze samenstelling krijg ik dus geen problemen met dat het niet past of niet werkt?

Goedemorgen,

Je wilt de pc in elkaar laten zetten dan zit je eigenlijk al aan 1 winkel vast en is ivm garantie ook wel wat gemakkelijker.
En ja de samenstelling zal passen geen problemen kan ik niet beloven;) en mocht iets niet passen komen ze tijdens het bouwen hier achter maar dat zal niet het geval zijn.

Hoi Modag,
Ik ben denk ik niet aan een leverancier gebonden aangezien ik hem dan niet door die website in elkaar laat zetten, maar dan laat ik het door een bedrijfje bij mij in de buurt doen:), nu had ik nog de vraag bij de behuizing staat soms closed en open wat is de betekenis daarvan?

Hoi Modag,
Heb je misschien een ander moederbord? want die van Asus M5A78L/USB3 is levertijd langer dan 12 dagen.

Hoi,

Dan zal je daar de hoofdprijs voor moeten betalen denk ik hardware ergens anders kopen en daar in laten bouwen lijkt mij niet echt verstandig maar is een keus die je zelf maakt .Begrijp even niet wat je bedoeld met open en closed misschien met en zonder window bij welke behuizig staat dat?

bij de cooler master n400 staat: behuizing panel: closed, fan
En heb je misschien een ander moederbord? want die asus is langer dan 12 dagen wachten

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ja dat is jammer maar zou het het wachten niet waard zijn qua prestatie ,en ik mis iets belangrijks je hebt geen geheugen daar genomen in je wens lijst dus komt er een 70 euro bij grof weg en weet niet wat de bouwkosten bij jouw zijn bij azerty 59 euro met garantie geeft die van jou ook garantie?
Qua prijs pc zit er niet veel verschil tussen de wens lijst en de mijn link en het meeste komt in je wenslijst al het goedkoopst bij azerty vandaan waarom zou je moeilijk doen.

Ps je zou ook nog de gtx 770 van nviea kunnen overwegen vergelijkbaar met de amd en ligt in de zelfde prijsklasse

Laatst bewerkt:
Welke gtx 770 bedoel je precies? En zou het uitmaken als ik het extern geheugen naar seagate doe en de koeler naar eenGelid Solutions Tranquillo Rev.2

Hoi,

Deze kaart en koeler prima rewiews dus geen probleem.

ps welk geheugen wil je dan precies? want ik denk dat je een hd bedoeld

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan